• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04

Ville bare ønske dere en god natt og si at jeg tenker på dere. Mange klemmer fra Norge.

• E byn dalarna

Önskar er en så god natt ni bara kan. Natti natti
    Kikar in i morgon igen o kollar hur ni har det.
    God nattis kramizar från Olssons i Enviken

• antitanten

Tille lille.... såg du regnbågen idag?
    Så klart du gjorde, så dum jag är.
    Den var så otroligt stor och var faktiskt tre stycken på rad.
    Den lös upp hela himlen här.
    Skönt att du nu är däruppe och kan se allt fint med dina
    otroliga blå.
    Bleu, bleu l'amour est bleu....

Många kramisar

• enyasmatte

Hur kan jag läsa Tilles mammas dagbok på Gamla Familjeliv? Kan inte komma dit och här i nya är det ju bara blogg men där finns inte senaste tidens anteckningar.

Hjälp!

• enyasmatte

jag kunde komma runt den nya nu - behöver ingen hjälp men tack ändå!

• Berkemo

Önskar god natt och hoppas att ni har haft en skön dag. Jag tycker det verkar som om ni hanterar denna situation väldigt bra. Men som sagt ni har väl bearbetat detta ett ganska långt tag. Vi andra har ju bara varit med en liten bråkdel av Tilles liv. Är ändå väldigt glad att få deltagit i detta. Man vaknar liksom upp. Synd bara att det var just denna goa lilla kille som fick sätta livet till....snyft. GOD NATT hela familjen!

• FiaLisa75

Har varit bortrest över påsken och inte haft tillgång till dator förrän nu.
    Har dock läst om allt i tidningen.
    Såg att du somnat in lille Tille.
    Känns hårt att säga, men det kanske är bäst för er allihopa. Nu får du äntligen lugn och ro samtidigt som ni, Therese och Nicklas, kan få koppla av en stund. Kanske sova en stund, något som ni så väl behöver.
    Skickar många kramar till er allihopa från mig och min familj.

// Sofia

• glömsk

Tänker på er...Va rädda om varandra..Kramar Lotten

• hidden angel

enyasmatte

Jag har samma fråga.. så om du kom på hur man ska göra kanske du vill förklara för mig?

Svar på tråden Tilles tråd