• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annsie

Jag har följt din dagbok på familjeliv och som så många andra människor skrivit har Tille även rört vid mitt hjärta. Jag hörde ett samtal med prästen AnnaKarin Hammar, jag tror det var på morgontv. Hon sa att människors empati kommer av att vi delar våra upplevelser med varandra. Jag tycker att din dagbok är ett så bra exempel på det.
    Kanske gör du oss alla till lite bättre människor genom att släppa in oss i det svåra(ste).
    Tack Therese.

Sänder mycket värme till dig och din familj.
    Ann-Sofie i Järfälla

• Klatermaja
    Tänker på er och önskar er en god kväll. Ta hand om er!

Kramar från Kristina och Daniel
    /Klatermaja
  • CarinaS

Tille - jag hoppas du känner hur många vi är som saknar och tänker på dig. Förutom dina närmaste så är vi många, många här som är sorgsna nu, men också innerligt tacksamma över att fått vara med på ett hörn i ditt liv.
    Så småningom ska vi leva våra liv i glädje för din skull Tille, alltid för din skull!
    Månskenskramar från Carina med familj.

• Pärlan84

Hejsan..Ville titta in och se hur ni mår..Jag vet att Tille har det bättre nu, men tårarna bara rann hela dagen igår..
    God natt sov gott!! "sov sött Tille"

• Gustav2005

Det har varit en hektisk dag idag, eftersom man som vanligt vill göra mer än tiden räcker till. Min lilleman har varit alldeles särskilt klåfingrig, men varje gång jag är på väg att känna att han stiger mig över huvudet så flyger mina tankar till och jag inser vilken enorm lycka det är att han finns här med sina långa små fingrar. Det gav mig ny styrka och eftersom det var ni som gav mig den så vill jag försöka skicka tillbaka lite igen SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Många kramar till er och susningar bland träd och blommor till Tille-mannen
    Karin (o långfingrige Gustav)

• 246

Tänker på er.
    Vila i frid nu lilla Tille.

• Nalle Puh73

Hej Therese och Nicklas. Har tänkt skriva sedan jag läste att Tille hade bestämt sig för att somna in, men vet fortfarande inte vad jag ska säga. Tänker på er och hoppas ni mår så bra som man bara kan. Är helt övertygad att Tille är den finaste lilla ängeln och att han har det bra. Stora tröst kramar till er båda och till Liam och Dea förstås. Kram/Linda

• hidden angel

flera ggr om dagen påminns jag om Tilles öde. Jag vill bara spola tillbaka tiden. Inte bara tills han levde, utan till innan han föddes. Att det ska göras om, göras rätt. Varför skulle han få ett sådant öde. Det finns ingen logik eller rättvishet..
    Sänder massa styrka till Tilles familj..

• Fullrulle1974

Terese och Nickals!
    Det känns skönt att veta att ni mår hyfsat bra. Hoppas även Liam och Dea har kommit någorlunda till ro med Tilles bortgång.
    Ville egentligen bara säga till er att jag fortfarande följer er, så länge ni själva vill!
    Finns här i vått och torrt!!

Många kramar till er och era nära...
    Sänder en puss på pannan via vinden till Tille!!!!!!!!!!!!
    Fam Sjöstrand-Hemlin

Svar på tråden Tilles tråd