• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • akl
    God natt Familjen och hoppas att natten blir rofylld!

*vinkar till stjärnorna där Tille bor*

Många kramar till er alla
    //mamma till 2 små troll
  • Mie81

Tänker på er!
    Ni har verkligen berört mitt hjärta.

Sov så gott lilla Tille.
    Många kramar Marie

• Björnes

Hej Therese!

Skönt att höra att så många har varit hos er och hälsat på idag. Fika är alltid gott.

Läste om er i Aftonbladet idag. Jag har sagt det så många gånger tidigare, men kan nog inte säga det snog många gågner. Jag beundrar er sååååå!

Kul att Aftonbladet har skänkt 50000 kr. Hoppas att jag fick skriva det här....

Läste att du skulle vara själv nu ikväll. Jag antar att snart kommer säkert Nicklas hem igen, men du har väl fått rå om dig lite själv iallafall. Ibland kan det vara ganska skönt. Läste att nicklas skulle spela match. Hoppas att de vann.

Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag. Börjar jobba imorgon igen. Har ju varit ledig en vecka nu eftersom barnen haft påsklov. Känns lite tungt att behöva gå upp så tidigt imorgon. Men vad gnäller jag för.... Snacka om bagateller!

Vet du om "Sundsvallstidningen" går att komma åt på nätet? Jag skulle väldigt gärna vilja läsa er annons om er lille prins. Såg att den skulle stå på onsdag.

Hoppas att du får en skön kväll och att du hittar någon dikt som du vill ha.

Många styrkekramar till dig, Nicklas, Liam och Dea
    Erika

• Negalia

Sänder en tanke till er i eran sorg.
    sänder en tanke till Tille i sin himmel..
    Kramar anso

• Åsa Ystad

Åh, vad jag tänker på er! *varma kramar* Tille finns i så många hjärtan!

• åttabarnsmor

Vill bara önska er en godnatt.
    Mina tankar är alltjämt hos er.

• Nichth

så, tille liten, hur känns gräset mellan tårna? kittlas det? tänk sen när du kan sprinaga fram över ängarna och sparka boll och bara ligga och titta upp på molnen... vilken känsla va?
    vi saknar dig här nere men förstår att du var tvungen att ge dig av.
    ditt budskap till oss är solklart. lev livet i kärlek och fred och ta till vara på varje dag, minut, sekund för de kommer aldrig tillbaka.
    tack för att vi fick följa din tid här på jorden.

jag tillhör skraran som fullt och fast tror på ett liv efter detta och vill därför skicka en hälsning till Er Therese och Nicklas.

Glöm Aldrig Att Tille Liten Valde Er Till Föräldrar!
    han valde Er för Er kärlek och Er styrka att ta hand om honom.

har själv förlorat många nära och är övertygad om att vi kommer att ses igen.

ta hand om varandra!

kram
    ~vildas mamma~

• Tovas Mamma

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt...

...Tille, snart är din Mamma, din Pappa, din Bror och din Syster hos dig i Nangijala, för dig kommer det bara att kännas som en dag, för de dina som en evighet, men snart är ni tillsammans igen...

Tänker på er så mycket!

C

länkar till db:
    www.familjeliv.se/krypin/therese6699/presentation.php

• Jessie

Inga ord räcker till har följt Er och Tilles kamp både här på Fl och i tidningen och vill bara skicka all styrka jag kan till Er från vår familj. Jag önskar och tror att Tille nu är där han slipper all smärta och lidande och jag hoppas att ni orkar och kan gå vidare trots allt.

Styrkekramar i massor från Jessie m. familj

***Ännu en än ängel har lämnat vår jord***
Svar på tråden Tilles tråd