• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • babylover

Boken kanske skulle kunna heta tex Tille - fjärilskillen eller Tille - allas vår hjälte.
    Kramar

• Tarjas

Sov gott Therese och Nicklas. Ni behöver all kraft ni kan samla på er för kommande veckan. Ha en bra kväll och natt. Ni underbara fantastiska familjen.

Kvällskramar med styrka och värme

Tarja

• Bonus

Tittar in en sväng för att säga go´natt!
    Läste i dagboken att du varit ute i´coh ätit,,,, vad skönt att det kändes ok!!
    Ni är så otroligt starka...

omtanken är den bästa av alla tankar
    kram

• Adde1

Hej Therese.
    Skönt att vara själv ikväll?

Kan verkligen förstå att detta har varit 6 tuffa månader för er, där ni inte har kunnat göra mycket.

Tille har det bra nu, nu är det er tid att rå om er själva.
    Tille finns med i våra allas hjärtan

Må så gott

• sis02

Vill önska er Godnatt. Idag har Tille varit i mina tankar mestadels av dagen. Grät på jobbet också när jag hörde en sång på TV, då kom Tille genast i mina tankar. Jag tände också en stjärna för Tille tidigare idag på wennerstrand.se och mina barn ville tända en egen stjärna för Tille. Vi satt tillsammans och tittade på alla fina fotoshoppade bilderna igen.

Kramar i massor till er, ni finns i mina tankar.

• Eija77

Kikar in och önskar er en lugn och skön kväll/natt.
    Tänker på er jättemycket! *kram*

• Bella8
    Sovgott till Tille, Therese och familjen... ännu en dag är förbi och våren närmar sig med stormsteg... Kanske var det så att lille TilleTussilago (som vi döpte vår stjärna till) gick bort men sände istället våren till oss alla...

Läser i din db att ni håller på att förbereda begravningen och allt... oj, vad jag känner igen mig! Efter att Pappa hade gått bort så... ja, nu var det nya saker att ta tag i, begravningen och dödsannonsen och begravningsprogrammet... Hade fullt upp med detta under flera veckor och det var på nåt sätt skönt att få ägna sig åt något annat... Det kommer dock en tid, som jag skrev igår, när tiden bara står still och man hinner tänka... då kommer tårarna igen, men det är ju helt ok...
     Untitled
    Mother, please don’t mourn for me;
    I’m still here, though you don’t see.
    I’m right by your side each night and day
    And within your heart I long to stay.

My body is gone but I’m always near
    I’m everything you feel, see or hear.
    My spirit is free, but I’ll never depart
    As long as you keep me alive in your heart.

I’ll never wander out of your sight.
    I’m the brightest star on a summer night.
    I’ll never be beyond your reach.
    I’m the warm, moist sand when you’re at the beach.

I’m the colorful leaves when fall comes around
    And the pure, white snow that blankets the ground.
    I’m the beautiful flowers of which you are so fond.
    The clear, cool water in a quiet pond.

I’m the first bright blossom you’ll see in the spring;
    The first warm raindrop that April will bring.
    I’m the first ray of light when the sun starts to shine,
    And you’ll see that the face in the moon is mine.

When you start thinking there’s no one to love you,
    You can talk to me through the Lord above you.
    I’ll whisper my answer through the leaves on the trees,
    And you’ll feel my presence in the soft summer breeze.

I’m the hot, salty tears that flow when you weep
    And the beautiful dreams that come while you sleep.
    I’m the smile you see on a baby’s face.
    Just look for me, Mommy, I’m everyplace!

Author Unknown
    Sovsågott och dröm vackar, underbara drömmar om att allt nu är som det ska vara... det var det inte förut... CharlieBoy och Bella kramar om er alla och önskar er ännu en vacker vårdag att vakna upp till imorgon!!
  • solrosen74

Satt och tittade på alla fina photoshoppade bilder förut.Då kommer
    Simon(6 år) och säger bilden på alla var finast, han såg en bild på Therese Niklas och Tille.Han tittade länge på bilden så sa han, så söt han är.

• Solktt

Lyktan brinner för Er och till lille Tilles minne i kväll!
    God Natt och sov så gott!
    Maria

Svar på tråden Tilles tråd