• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tussens mamma

allra varmaste kramarna till er!!! tille, sov nu sött...bland alla andra änglarna.

• Smurf26

Har tänkt på er hela dagen idag och kommer fortsätta att göra det. Har tänt en stjärna för Tille. Tårarna kommer och går men nu har Tille inte ont iallafall. Skickar varma kramar till hela familjen.

• Memo

Kikar bara in för att säga god natt till er.
    Kommer inte in i din dagbok just för tillfället men jag hoppas att ni har haft det ganska lugnt och skönt trots omständigheterna.
    Vi är många som tänker på er.

Kram

(Go natt till dig med Tille, tänker på dig också)

• doris51

Hej
    Ni finns i våra tankar hela tiden
    Ha en bra kväll, och ta hand om varandra
    KRAMAR I MÄNGDER

• Sassa82

God kväll Therese!

Vill bara säga att jag tänker på er och på den vackra ängeln Tille.

Massor med kramar Sandra

• Känslosam 66

Härligt att både ditt nyvarande och ditt gamla jobb kommer att skänka pengar.
    För att inte tala om de 50 000 som aftonbladet skänker, en mycket fin gest.
    Själv har jag bidragit med 500 kr, kändes mycket bra då man vet att pengarna verkligen kommer till pass i.o.m att det inte bedrivs någon direkt forskning, för att underlaget inte är tillräckligt enligt de som ger anslag.
    Önskar er en god natt och en bra dag imorgon

• Happy me
    Tack Therese för svaret! Tårarna rinner. Min enda kyrka som jag har kvar någon relation till där uppe gm min familj, och där kommer Tille ha sin grav. En jättefin kyrka och kyrkogård.

Tycker ni gör rätt att dela upp det lite. Tankarna kommer vara hos er de dagarna som alla andra. Fint att du har alla dikter. Bara det måste ju bli en enorm diktsamling också?!

Klart vi finns kvar och skriver till dig. Stor kram!
  • myzan00

Tänker på er!
    Många Kramar från oss

Svar på tråden Tilles tråd