• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hugoboss

Gokväll på er i Tillefamiljen. Har tänt en stjärna för eran lilla stjärna.

• Alicia05sMamma
    Ville bara önska er en godnatt.

Ni finns i våra tankar !

Många kramar

// Linda med familj

()
    ||
    ||
    ||
    ♥ Tille - Vår stora lilla kämpe. Vila nu i frid med de andra små änglabarnen ♥
  • Madden

Har nu tänt en stjärna för lille Tille bubben.. (Allas våran Tille)

Mamma till Liam. 050805
  • frogaz

Kollat Tilles minnessida och tårar rinner bara hela tiden av både glädje och sorg... Tille behöver inte lida längre och nu får han springa med alla andra änglar. Hans underbara leende och hans stora blåa ögon kommer för alltid stanna med oss i våra minnen.

Sovgott och dröm vackar, underbara drömmar. Som vanligt kommer jag att kolla in och läsa hur dagen har varit.

Tänker på er och lille Tille. Kramar
    /Arletta med familjen

• sussien

sov gott ni kommer att behöva all styrka imorron,och den kommande tiden .ha det så bra ni kan. /sussie

• Flisaskruttan

God kväll familjen!
    Skönt att du fått kommit dig ut en stund tycker jag. Och att ni haft solsken. Här har det bannemig regnat precis hela dagen, men vi fick oss en liten promenad ändå.
    Hoppas att era förstoringar på underbara Tilleman blir bra och som ni vill ha dom.
    Jag har just varit inne på niomanader och tänt en stjärna för eran ängel. Som så många andra (såg jag när jag tänt den) Men han kan väl aldrig någonsin få för många. Och hans vackra små blå lyser ju upp som två dom med.
    Nu är det dax att nana här i det mörka Småland.

Hoppas ni får en riktigt god natts sömn. 1000 kramar till er alla / Maria

• Maggan78

Känner sorg och lättnad nu när Tille fått sluta sina blå ögon. Känns skönt att veta att han var älskad av många och att han nu får leka med änglarna på sin egna stjärna.

Jag var i stugan när jag fick beskedet och alla som var där visste vem Tille var. Hela familjen har berört så otroligt många. Tack för att vi fått dela den här tiden med er.

Har alltid ett ljus tänt för Tille inom mig

• Kickelina

Hoppas ni drömmer alldeles underbara drömmar om Tille i natt!!
    -Kicki, mamma till 5,Norrköping-

• marie 37

Nu är natten här och det är läggdax för det är "jobbedag" imorgon.
    Solen har varit framme i flera timmar här i Helsingborg.
    Jag hoppas att ni fick känna på värmen jag skickade till er. Såg i Aftonbladet att ni hade stora snödrivor kvar.

Gick det bra att vara själv? Kan tänka mig att det kändes lite tomt. Hoppas även att det gick bra för Nicklas i fotbollsmatchen.

Det har varit lite turbulens här på fl, då vi inte kunnat läsa din dagbok. Den är numera en del av min vardag och jag blev grymt besviken att jag inte hittade till en början. Men sen så....

Har du sett att det finns två ställen som man kan tända stjärnor på.?

Nu är det dax att gå och knyta sig. Jag tittar som vanligt in imorgon.
    /Många kramar Marie i Helsingborg.

• Nenah

Tänker på er, och tänder ett ljus för er lilla ängel...
    Kram!

Svar på tråden Tilles tråd