• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lellan

Tidigare idag var jag inne och tittade på en jättefin sida om Tille med en massa fina foto på honom. Var hittar jag den? Kommer inte ihåg.

• Tutluva

Ni finns i mina tankar...

Många kramar!!!

Åsa

• Firren
    Lellan skrev 2006-04-17 23:24:15 följande:
    Tidigare idag var jag inne och tittade på en jättefin sida om Tille med en massa fina foto på honom. Var hittar jag den? Kommer inte ihåg.
    Kolla sisådär 5 inlägg ovan ditt!
    Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • Pyris

Åå, lilla kissen saknade Tilleman.
    Precis som vi alla gör...

Hoppas ni får en lugn och rofylld natt.

Tille - saknar dig såå.

Mängder med kramar..

//Paula - med Tille i mitt hjärta.

• hillson

Godnatt Therese , nicklas och liam,hoppas allt går bra i morgon för er...

Tänker på er...

Tille,tänder ett ljus för dig som jag alltid gör på kvällen...snusningar

natti natti alla andra på familjeliv.....

• hillson

Katter förstå mer än vad man tror...Han saknade Tille...

• Hemgårn

Tille, jag har suttit och spanat på Return of the King.. den går på en av filmkanalerna.. Jag gillar de där filmerna. De tar mig med på äventyr utanför den vanliga vardagen och det som den erbjuder. De äventyr som du och jag haft är såna. De gav mer än din vardag erbjöd dig.. och de är inte slut än. Vänta bara. Jag hoppas den där gamla tanten är lika snäll som hon såg ut att vara och att brödet hon bakade också är mumsigt. Hon kommer nog att visa dig runt och se till att du lär dig vart alla de bästa ställena finns. Passa på att fråga om stenar och sånt, du vet, men akta dig för att ro ut på tjärnen utan sällskap. Okej? Jag har ju berättat för dig om det. Jag hoppas att din dag har varit bra där du nu är.

Nu ska jag kanske sova.. fast vem vet, lille vän, kanske lurar det ett äventyr runt hörnet?

Snusningar, Din JordKompis Magnus

lfl.mine.nu/tille

• Madd3

ja katter förstår verkligen mer än vad man tror
    Min pappa dog för två år sen å våran katt gjorde precis samma sak, han visste att det var något som saknades

Godnatt, hoppas dagen blir bra för er imorgon

• egoego

Ett litet stycke av texten till Weeping Willows-sångaren Magnus Carlsons låt "Som Fossil"

" Nu har du lämat ett frö, ett frö som sprids med vinden. Det kommer aldrig att dö. Det blir en äng med tiden. Och jag hör ekot av ditt primalskrik, din tid på jorden var allt för kort men din kropp kommer lämna avtryck som inget väder kan ta bort. Som fossil"

Underbar låt...sorglig...men den ger ändå ett hopp

God natt

Svar på tråden Tilles tråd