• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • aloris

Kramar i massor till er, tänker på er!!!!!!!!

• Ester1

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott.

Stora varma kramar från oss.

• sannalainen

Go morron.
    Hoppas ni fått sova lite grann.
    Vill bara skicka en bamsekram till er från oss.

• CMN

Hej Therese! När jag sen igår loggar in på familjeliv så kommer jag bara till beta-versionen och kan då inte läsa i din dagbok utan får bara upp anteckningar från 8 mars och tidigare. Tänkte att eftersom du är IT-konsult så vet du kanske varför för jag begriper mig inte på datorer.

• Memo

God morgon, hoppas att allt går bra idag. Det kommer säkert att bli tufft att sitta där och planera, men ni får tänka på att ni gör det för lilla Tille.
    Kikar in lite senare
    Idag får ni extra många styrkekramar, för det kommer ni att behöva

• Ann R
    ....på en stjärna vinkar en pojke glatt
    för långt borta för att vi ska kunna höra hans skratt

han ser att vi gråter för att han är borta nu
    det gör honom inte ledsen,  han vet att vi ses igen ju

på hans ställe finns ingen tid
    på hans ställe finns bara frid

allt han inte fick uppleva här
    kommer han att få göra där....

ha det bra där du är lillaste Tille, du har för alltid en plats i mitt hjärta

*kramar om* och tänker på hela din familj
    Ann i Göteborg, mamma till Agnes 9 mån och Alma 3 år
  • Moa och Max

God morgon familjen!
    jag hoppas att eran natt varit lugn och att ni har kunnat sova. idag har ni mycke och göra och jag hoppas ni har ork kvar! Ni är en utav dom familjerna som har lärt mej så mycke. Jag älskar mina barn och innan jag fick ta del utav erat liv kunde jag tycka att småsaker var jobbiga. min dotter har fått skavsår på hälen och de gör så ont å se henne halta fram men vad i de i jämförelse med eran Tilles sår? Inget alls och jag har full förståelse för dom barnen idag, inte ett gnäll ger dom ifrån sej trotts stora onda sår!

Många kramar

(p.s, varför kommer man bara in på beta verisionen utav forumet d.s)

Svar på tråden Tilles tråd