• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • akl
    ♥ En väldigt god natt till Dig oxå, Tille *vinkar till stjärnorna* ♥
    //mamma till 2 små troll
  • nessie72

Kan ju inte logga ut utan att säga god natt....

Tille god natt på dig...även små änglar behöver sova ..för att orka med all lek under dagen..

Therese,Nicklas och liam....god natt på er med....och therese ..jaga nu inga djur med tumstocken i natt

• Penny

Tittar in och sänder ett stort fång godnatt-kramar! Blir så varm i hjärtat när jag läser din dagbok, Therese. Tänker på er...och lille Tille förstås!

• hugoboss

Önskar er en godnatt och tackar för att vi får följa med er i dagboken. Lille Tillemannen eran har säkert redan somnat på nåt fluffigt moln där uppe och sover nog gott nu.

• Kollsmitt

Hej!
    Jaha, snart är denna dagen till ända. Återstår bara att säga Godnatt som jag brukar. Det har liksom blivit en vana att "natta" här så jag fortsätter. Det är ju ganska trevligt här så det gör jag gärna.

Läste att allt gått bra idag och det var som vanligt roligt att läsa dagboken. Ni har ju sån skön inställning till allt! Jättekul med alla pengar som ramlar in till fonden!

Ha nu en riktigt skön kväll Therese och Nicklas! Alla andra likaså

Natti Tille lille.....

Kram! /Riika

• ADDI

Hallå på er !!

Hoppas de så bra de kan vara med er.
    tänkte bara skriva att vi tänker på er, och God Natt på er alla.

Många Kramar Adina m familj

• Nötkaka

Sovgott Therese, Niklas och Liam.

Och sov gott lille söte Tille!
    Jag saknar dig ♥♥♥ Gråter

• lilopuff

Sänder er en go natt kram.Tänker på er
    Kram Jenny

• Tarjas

Hej therese. Då har en ny dag snart kommit till ända, och ni har klarat den med. Jag förundras över er styrka, som både du och Nicklas verkar besitta. Men det kommer någonstans ifrån, och jag tror det är kärleken, er kärlek till varandra, till Liam och Dea, och självklart Tille-Prinsen. Ni tar dagen som det kommer, något som jag själv har lite svårt med, oroar mig mycket för framtiden fast jag inte vet vad som komma skall och jag kan inte göra något åt vissa saker, de blir som de blir. Som vår Markus...han är en underbar, glad kille som har sina begränsningar, eller har han det?Kanske är det jag som tror han har det, han själv vet ju inte om dom, utan vill och kan säkert göra allt han vill för att få ett så fantastiskt liv som möjligt. Fyllt av glädje och äventyr, det är bara jag som tänket :Tänk om han inte kommer lära sig det, eller kommer kunna göra det. Det är bara i mitt huvud de tankarna finns inte hos Markus. Tänk om jag kunde tänka mer som ni. Ta dagen som det kommer och ta itu med problemen när de uppstår, om de överhuvudtaget uppstår...Det försöker jag ändra på från och med nu. Nu blev det mycket om mig. Sorry.

Ni har alla fall fått mig att tänka till. Inse att vi människor klarar nog mer än vi tror. Och ni är fantastiska förebilder Therese och Nicklas. Ni starka, underbara, kärleksfulla och insiktsfulla kloka människor. Tille-Prinsens mamma och pappa...Ni har förmågan att vända detta till något positivt...så osjälviskt och kärleksfullt. Som jag sagt tidigare, Tillevännen gjorde ett kanon jobb när han valde ut er...Therese och Nicklas... till att få ta hand om och älska honom, han visste att ni skulle göra jobbet så bra...kloka underbara Tillevännen...

Tille föresten, du ligger säkert och sover nu, hoppas din dag varit till belåtenhet. Det tror jag nog, ätit den gamla damens goda bullar efter fisketuren, eller vad du hittat på för skoj idag... Sov så sött Tille-Prinsen...dröm söta drömmar, och glöm inte...att du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...Och dina stjänor kommer alltid lysa...

Kramar
    Tarja

Svar på tråden Tilles tråd