• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • skåne84

Klatermaja

den sidan du skrev jag kommer in på något helt annat!!

• hugoboss

Detta har blivit en liten vana att kika in här i Tilles tråd. Ha en bra dag i vårsolens sken.

• lemoira

Vad fina annonser Tille har fått!! Särskilt den från Tills mor- och farföräldrar tyckte jag om. Jag skrattade och grät om vartannat när jag läste den, för precis så tror jag och vill jag att det ska vara när man dör, det finns en stor tröst i dom orden.

Kramar.

• meh

Åh, vilka fina dikter det var i dödsannonserna för Tille. Tårarna börjar rinna ner för mina kinder.

Hoppas allt känns bra, trots allt.
    Kram

~meh~
  • Träz

klatermaja: Jo, jag hittar sidan, men annonsen var helkonstig...

• skåne84

nu såg jag det!! vad ska man säga finner inga ord så så fina ord att jag bara gråter Tille Tille vad du gett oss så mycket du kan inte fatta tror jag

• Klatermaja

Träz: Konstigt... har du klickat på direktlänken här ovan?

/Klatermaja
  • 74Alfons

Hej Therese!
    Jag håller verkligen med läkaren som du pratade med. Jag tycker att ni har en otroligt fin inställning till Tilles sjukdom, hur ni skötte honom, livet och döden. Du verkar också ha förmågan att alltid blicka framåt. Att hjälpa andra människor som har det svårt (fadderbarnet) när man själv är i en jobbig situation är ett mycket fint drag hos en människa. Du är en stor förebild!
    kram Henriette

• Förevigt tacksam

...tänkte på en lite sång som Niclas Wahlgren har skrivit. Den heter "mamma, min mamma" och finns på skivan "Nicke & Nilla".
    Tänk om någon kunde sjunga den på Tilles begravning o minnesstund... Den är hur fin som helst o säger en hel del.
    det kanske är fler som hört den ... bara en tanke...
    Kram från Åsa