• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hej,
    Boken kommer om ca 1 månad.

Stora kramar
    Therese

• Therese6699

Nu har jag förresten betalat in pengar till ett fadder barn. Ska bli roligt att ha någon att kunna "skämma" bort.

Kramar
    Therese

• AnnaCarina

Therese,

jag önskar jag hade hälften av din styrka och energi, att du orkar engagera dig i ett fadderbarn.. så otroligt omtänktsamt,

kram
    Anna

• Cris

Hej Therese,

Det är klart att läkaren tycker det!!
    Alla vi här inne visste redan att Ni skött Tilleman och hela situationen på allra, allra bästa, mest kärleksfulla och föredömliga sätt!

Tänker på er väldigt ofta.

Kramar

• Moa och Max

Ännu en ny morgon med nya äventyr med mina barn! Känner dock en stor sten i hjärtat och de går bara inte å glömma lilla karamellen Tille! Hans ögon ser jag så fort jag sluter mina ögon och de är nog svårare för oss än för er som varie 24 timmar per dygn med han och sett han dag för dag bli allt svagare å svagare. Jag tänker så ofta på er och på eran styrka att orka gå vidare. Att inte gräva ner sej efter hans död och att orka fortsätta! jag önskar att jag hade all den kraft ni besitter idag, skulle behöva den lite då å då känner jag.

Pratar ofta med min mamma som är död (hmm harkel, gör de varie kväll) å nu mera så pratar jag även med Tille, de tråkiga i de hela är ju att man aldrig får något svar tillbaka!

Hoppas solen lyser på er hela veckan lång i sundsvall

• Eija77

Kliver in och önskar alla en mysig dag... speciellt allas vår ängel Tille, Therese, Nicklas, Liam och Dea förståss
    Det är ju strålande sol i Sundsvall idag igen i alla fall!
    *kram*

• Viggos familj

Hej Therese.
    Var kan jag hitta Tilles dödsannons?

Tack Therese för allt som du har skrivit, det har gett mitt liv en ny dimention.
    Thomas

• Mommie

Läste annonsen i ST, så vacker dikt och så sanna ord! Ta aldrig något eller någon för given!
    Kram Camilla m familj

• 3småttingar

Hej hej.

Vad skönt att "höra" att ni har en fin dag.

Har precis läst annonserna och de var jätte jätte fina.

Ni är så starka Theres och Niclas.

Har beställt Tille boken. Man behöver inte göra mer än skriva att man vill ha den och namn och adress eller?????

Ha en underbar dag i solen.

Många många kramar

Lena

Svar på tråden Tilles tråd