• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jacessan

Vilken underbart vacker dikt han fick! Och den stämde verkligen bra in på honom. Lilla Tille....

Tänker på er familjen, varje dag.

• Filles Mamma

Godmorgon kära lilla familj!

Har precis läst Tilles annonser, så vackra! Har gråtit en skvätt...

Hoppas att dagarna lunkar på ganska så smidigt för er...
    tänker på er hela tiden!

Jag har precis mailat bokförlaget och förbokat boken om lilla Tilleman! Åh längtar tills den kommer...
    Therese, skickas boken hem till mig? eller hur går det till?
    Du har säkert redan svarat på den frågan förut, men isf har jag missat det...

Måste bara få fråga en sak som jag har tänkt på ett tag.
    Hur kom ni på det vackra namnet Tille? Jag har inte hört talas om det namnet förut! Härstammar namnet från ett visst land?

Så, nu måste jag tyvärr börja städa lite här hemma... tittar in till er lite senare igen!

Många styrkekramar till hela goa familjen!!!

Och lilla Tilleman, hoppas du busar och lekar med dina små änglakompisar däruppe. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

• Filles Mamma

Hej igen!

Glömde ju skriva en fråga i mitt förra inlägg.
    Therese, du nämnde att Nicklas hade lagt upp nya bilder på Tille. Jag kan inte hitta dem tyvärr...
    Någon kanske kan hjälpa mig?!

Kram

• Smurflovve

Godmorgon Therese med familj! Hoppas att ni mår bra, Tille han har det enormt bra kan jag tala om! Drömde att han lekte med en MASSA kompisar och hade jätte kul i solen :) Hoppas att det går bra än så länge. Många många kramar från oss!!

• babylover

Hej Therese!
    Vilka vackra annonser ni hade i tidningen,man blir alldeles tårögd.
    Jag undrar också vart man hittar bilderan som Nicklas lagt in på lilla sötisen!
    Vart får du all energi ifrån- blir så imponerad att du tar dig an ett fadderbarn.

Lille Tille hoppas du har det bra där du är!
    Kramar

• Heli77
    Therese,
    vilka vackra annonser för Tille - dikterna var så fina!
    Och bokens titel blev också bra tycker jag.

Ja, vi har ett lika vackert vårväder här också. Det är så underbart med våren - nya krafter anländer och så även livsgnistan.
    Jag hoppas att Ni känner likadant även i Er svåra stund.

Kom Ni fram till ett begravningsdatum igår på Begravningsbyrån, eller är det något som ej är klart än?
    Begravningar är alltid svåra...vackra och ljusa oftast - men känslomässigt jobbiga.
    Men när den är över så brukar det alltid infinna sig en inre ro hos de berörda - det praktiskt jobbiga är över och man kan äntligen få tillåta sig att ta itu med saknaden, och det så viktiga sorgearbetet kan börja.
    För mig personligen har jag alltid tyckt att en begravning är självaste brytpunkten. Tiden från bortgång till begravning är oftast inhöljd i någon slags dimma där man har svårt att riktigt förstå att personen är borta, men när begravningen är avklarad har man oftast hunnit tagit in det och man börjar känna sig redo att ta itu med saknaden och sorgen på riktigt.

Jag hoppas Ni får njuta av den vackra vårdagen.
    Som alltid så tänker jag på Er.
  • Amorella

God morgon alla! Idag har vi faktiskt lite vårväder i Umeå - sol och klarblå himmel! Men fortfarande mycket snö kvar...
    Jag har också tittat på de fina annonserna. Hoppas det blir en fin och stämningsfull begravningsceremoni. Tänker på er. *kram*

• Kollsmitt

Åter så rinner tårarna efter att ha läst de fina annonserna.

Hoppas att ni får en fin dag Therese, Nicklas, Liam och Dea.

Kramar, Riika

• marie 37

Middag!
    Är lite sen på det idag men jag har varit "tvungen" att jobba en stund.

Therese och Nicklas!
    Vilka fina annonser Tille fått.
    Tårarna rinner ännu en gång. Ni måste vara otroligt stolta föräldrar.

Här i Hbg är det sol så jag hoppas att den smittar av sig till er. Många tankar och kramar/ Marie i Hbg

• Karlskronamammut

Jätte fina dödsannonser för Tille. Stämmer in så bra på honom-

Kramar.

Svar på tråden Tilles tråd