• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cicci0305

Oj, för ett ögonblick trodde jag att Tilletråden var borta. Kände bara NEEEEEEEJ! Men så förstod jag att den bara hade blivit flyttad. Vilken tur!

Har tittat på annonserna. De är verkligen fina.

Kramar Cicci

• Leaaa

Tittade på annonsen, super fin! Hoppas du har det bäst Tillebäsen!

• CORPSBRIDE

Vad fint av dig Therese...att du orkar tänka på en annan liten människa som behöver hjälp.Du är en STor människa ska du veta=)
    Kram Elionor.

• Eija77

Glömde säga förut då jag skrev att jag skyndade ut vid 06,30 imorse för att hämta tidningen... det va jättefina annonser ni hade. De ska jag klippa ut och för alltid spara. Tänkte göra i ordning en liten låda med annonserna, tidningsurklippen och artiklar som jag skrivit ut från nätet.
    Då kan jag titta i den lådan om många många år också och minnas den lilla hjälten som gjorde stordåd på jorden... Tille Tille!

• Halime

Hej hela familjen!
    Vilka vackra annonser ni har satt in. Jag blev alldeles tårögd.
    Vad bra att ni nu har etablerat en kontakt med Kvinnokliniken.
    Det är ett första steg på vägen.

Jag undrar var man hittar boken om Tille som är till försäljning genom ett bokförlag?

Skickar över lite sol till er om ni inte har någon i Sundsvall.
    Tänker väldigt mycket på er. Varma tankar!!
    Ha det bra idag!!

Kram Linda.

• Bitte Vås

För ung för att dö
    För ung för att färdas mot de blå
    För ung var du och dina nära å kära saknar dig så
    ser du deras tårar som rinner ner
    ser du deras kärlek som växer allt mer
    känner du deras tankar
    känner du deras hjärta hur de börjar slå
    ser du hur mycket alla dessa saknar dig så?
    Nu är du på väg i din långa färd
    sluter dina ögon och lämnar allt här
    tårar faller ner tårar börja rinna
    minnerna vi haft tillsammans kommer aldrig försvinna
    allt e orättvist inget är som man vill längre
    Jag gråter å tänker på dej och dina vänner
    nu är du en ängel
    Nu finns du vid guds sida luta ditt huvud för att vila
    Go natt sov gott och farväl
    VARFÖR gud varför tillät du det här????

Sov gott nu tille... RIP!

• Helena32

Vilka underbara annonser Tille har fått... det går en rysning genom kroppen!
    Hoppas att vårsolen värmer och lyser på er!

Många kramar
    Helena

• Weronica81
    Har tittat på annonserna, inte ett öga torrt.

Tänker på dig Tille lilla ängeln..

Mjukaste kramar..
  • ThomasW

Vilken bra titel på boken. Ett givet köp när den kommer ut. Annonserna var så vackra och det knöt sig i hjärtat.
    Sen vände jag ansiktet mot solen och tänkte att ibland så är livet gott. Förunderligt hur livet kan skifta mellan hopp och förtvivlan.
    Jag blir varm inombords när jag tänker på att ni vill gå vidare och försöka skaffa ett barn till. Starkt.
    Hoppas också att begravning och minnesstunden blir som ni vill ha dom.

/Thomas

Svar på tråden Tilles tråd