• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Ja, då sitter man med tårar i ögonen igen...Denna gång gråter jag inte för att jag är förtvivlad och ledsen utan för att allt är så vackert. Jag läste annonserna i ST och blev jag rörd på ett bra sätt. Nu när jag tänker på Tille blir jag inte bara ledsen utan också glad, förundrad, imponerad...För nu vet jag att han har det bra, och jag tror som ni att han spelar fotboll så det står härliga till...

Nu har solen också nått Umeå...SKÖNT...Jag och Maxen ska gå ut på sjön och grilla korv, det ska bli trevligt...Ha en Jättebra dag så tittar jag till er lite senare....Kramar Elin

• Klatermaja

isacsmaams: Den ska heta: Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar

/Klatermaja
  • fru bengtsson

Therese: Tack för svaret! När kommer boken till bokhandeln då? Eller har den redan kommit kanske?

• PamH

God förmiddag Therese!
    Tårarna trillar ner på min kind när jag läser dom fina dödsannonserna till Tille frå er alla.
    Många kramar till erfrån oss

• 83an

Så vackra annonser och dikter...
    Men det är klart att det ska vara det till ett så vackert barn.

Tänk va glada alla änglabarnen måste vara, som fått en sån fin liten kompis som Tilleman...

• Visslan

Skickar bamse stora morgon..*hmm* Kramar från ett soligt Åkersberg..
    Hoppas er dag blir som Ni vill att den ska bli..

• isaacsmams

Tack Klattermaja. Det var ett fint namn på boken. Längtar så tills den blir färdig och man har den i sin hand

• Vips

Jag hörde att man kunde beställa boken på bokus.
    Vad är det förresten för bok som Hemgårn ska ge ut?

/Annika

• Ea78

Det var en av de finaste dikter jag läst Helena! Kan inte hålla tårarna tillbaka.

Svar på tråden Tilles tråd