• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • millface

Vad duktiga ni är alihopa!

Har varit inne och tittat på era verk (vågar inte nämna någon ifall jag glömmer någon av misstag) och de är helt underbara ju!

Bra jobbat tjejer

• sambima

Jag vill också till USA och shoppa scrapsaker!

Månne Andreas och jag få jobb efter januari så vi kan börja på vårt USA-projekt. Hela resplanen är klar... he he... men jag måste lägga till några tusen kronor till scrapsaker också nu... spara mera!

• cia75

Ååååhhh!! Vill också!!! Mamma ska åka till Texas i vår.. Har de scrapsaker där tro? *funderar och drömmer*

• Sussieb

Scraping är ju popis i HELLA USA!!!!

Jag har en bror som bor strax utanför NY, och förmodligen kommer han över i januari... GISSA vad han ska få fylla sin väska med

• garfield

Sambima:
    Beställde från Lifetime moment, men funderar på att slänga iväg en beställning till alive and scrapping också...

• sambima

Garfield,

Det är tur att jag har noll på kontot nu, annars hade jag glatt shoppat vidare från USA!

Men om 12 dagar åker jag till Peking och det vore kul att ha pengar till den resan också! Jag längtar till korten också som jag ska ta där borta!

Försöker koncentrera mig på resan så jag inte tröstshoppar när jag drunknar i skolarbete.

Sambima

• Jozebelle

Sussieb: Ja kolla in på tradera, där brukar det finnas mallar på tags bl a....

• sambima

Cia... det finns massor i Texas!

Ännu enklare om du kollar vilka butiker som finns i närheten av det stället hon åker till och förbeställer. Å finns ingen i närheten kan ju du beställa och be dem skicka det dit hon finns. De är inrikes porto då ju och en stor skillnad.

Då behöver inte din mamma virra runt i affären - bara ta med det du vill ha!

• cia75

Du är en ängel Sambima!! Alltid ett tips till övers!! *krama*
    Jag ska genast forska närmare!!

• garfield

Nu har jag beställt ändå mer Hmmm (säg inget till min man)
    Från ett ställe som heter www.houseofpaper.com/ Dom har 25 procent idag på sina redan billiga papper och en fast frakt till Sverige på 6.95... Helt klart värt ett besök.. Jag beställde 62 papper + annat + frakt för 228 kronor... Pris per styck på pappret blir knappt 3 kronor..... 12*12

Så passa på!

Svar på tråden Scrapbooking2!