• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • garfield

Sambima! Vad skoj det låter med Peking! *avis*

• sambima

Garfield, jag såg din konversasion på yahoo... jag vill också, har plockat i papper i kundkorgen... huga...! Men JAG SKA INTE handla! Har inte ens fått best. fr lifetime!

Ja, det ska bli skönt o komma ifrån och vara på ett helt nytt spännande ställe! Gissa om kameran kommer vara framme hela tiden!

Jag ska äntligen få se och gå på Kina Muren, se Ming gravarna och allt!

• garfield

Sambima! Stå emot! Stå emot Fast jag vet att det är svårt... Själv har jag inte handlat något alls sedan i augusti så nu börjar mina lager att sina.........

• sambima

Garfield, ingen fara!

Måste kunna köpa kattmat också resten av månaden

Räknade ut att dollar kursen var på ca. 7,12 när jag beställde. Det ärjag otroligt nöjd med! Portot 102kr... helt ok, för då har jag handlat ca. 50 papper varav det mesta cardstock.

Jag längtar nu, har handlat mycket embellishments o stämplar i höst men inget papper så är mina reserver slut här med.

• Lamilla

garfield! tack for tipset ang sidan dar de har 25% off. Jattefina grejer men synd att det ar sa lite av dem.

• Hannie

Hur handlar man på Two Peas? Får inte fram någon varukorg eller bucket som det heter där.
    Är det jag som är blind eller?

• jannice

Hannie:
    du går upp i menyn som är upptill på sidan, Show my bucket" heter knappen. Då ska det komma fram , om du inte glömt att logga in : - )

• Lamilla

garfield! tar tillbaka min foregaende kommentar att de inte hade mycket att valja pa! Jag ar ett blindstyre ibland!

• Hannie

jannice:

Aah, man måste registrera sig för att handla. Då förstår jag. Tack!

• garfield

Lamilla:
    Ja jag tyckte dom hade helt okej utbud! Inte jättemycket men lagom för att slänga iväg en beställning

Svar på tråden Scrapbooking2!