Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Håller med Garfield, det blir lite tapioka känsla över det hela, mer gammaldags stuket. Mysigt
Om jag vill göra en egen t.ex. hjärta mall och klippa ut hjärtana själv, kan man ladda ner såna mallar på internet och skära ut hjärtana ur ett hårdare papper? Vart laddar man ner det ifrån?
Vart köper man de billigaste stansarna?
Ojojoj, nästa gång jag blåser till Sverige då blir det shoppa av vill jag lova. Det finns ju såå mycket fina saker, och så många prylar man bara måste ha för att hålla på *Suck*
Aihnova, Vart bor du då? Kanske kan köpa annorstädes så du inte behöver vänta till du kommer hit?
sambima; Jag bos på Costa Del Sol och här vet de inte vad scrapbooking är
Aihnoa: Haha, du får byta med en kompis till mig som håller på med "tarjeteria española" där man trycker fram mönster i pergament. Hon bunkrar varenda gång hon är i Spanien.
Aihnoa - Kankse kan du beställa från USA? Hi, hi jag vet att jag tjatar om att beställa därifrån, men det är så mkt billigare!
Är hemma och är sjuk idag... så jag ska väl irra omkring hemma och försöka städa upp den katastrof som vi släppte loss i helgen... min scrapvrå är jätte bra... men allt som fanns i det förrådet ligger nu överallt!
*suck
sambina: var beställer du ifrån...Tycker alive and scrapping verkar billigare än two peas...Vet du om det kan stämma?
Är lite nojig för betalning och sådant, har det funkat bra för dig?
Jannice:
Hoppas det går bra att jag svarar
Alive and scrapping är väldigt billiga och har bra saker. Two peas har lite mer att välja från. Från Alive får man grejorna på ett par dagar.
www.scrapsahoy.com
www.twopeasinabucket.com/ (ser frakten med en gång. Väldigt fint galleri med LO:s)
shop.lifetimemoments.com/ (snabba)
www.paperaddict.com/ (Har sjukt mycket papper!!!)
aliveandscrapping.safeshopper.com/ (snabba)
Det har alltid gått alldeles utmärkt att betala med kort för mig. (har gjort det massvis med gånger) Känner man sig lite osäker kan man skaffa sig ett e-kort som man kan föra över dem summa man ska betala till och detta e-kort ändras varje gång man beställer något. Ingen kan komma åt ens riktiga konto därifrån.
Fråga gärna om det är något mer du undrar!