• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • giz

wow villken djungel................ å jag som har världens besluts ångest... lite typ: den e söt å den ja men den å och ja den ska jag ha.......hahaha

• garfield

Du har fått scrapbookingsjukan! Vill ha vill ha vill ha

• giz

hahahaha......nu så har jag skickat gubben att köpa svart vit film till kameran........ tycker det är såååååå snygt med svart vita kort =)

jag kommer bli total ruinerad på detta så är det ngn som har matrieal den inte använder (som om det finns en chans till det.........hör av er *S*)

• sambima

Giz, jag har en massa papper jag inte kommeratt använda, kan ta kort på det så får du ta en titt. Fast det blir senare i veckan då vi hittat sladden till digitalkameran. Intresserad?

• smurfan73

Nu ska jag ta å skicka efter bilder från onoff. Dvs jag ska framkalla mina bilder jag tatt med digitalkameran Hur många bilder ska man ha på en A4 sida tycker ni som vet ?

• garfield

Smurfan det är så olika... Som minst har jag en bild och som mest har jag nog haft 10. Fast då har jag ju skurit ner dem massor.... Gjorde det dig något klokare???

• bambigirl

Giz: Vill bara tipsa om att det är skitdyrt att framkalla svartvitt. Antingen brukar man kunna köpa film som går att framkalla i både färg och svartvitt, eller om du har aps kan du köpa färgfilm och sedan betala en tjuga extra för att framkalla den i sv. Kostar över 200 att framkalla en sv film. Prata med dem i affären om alternativ.

• garfield

Det finns svartvit film för färgframkallning också! Funkar jättebra! Och blir fina kort. Dock med ett litet brunstick i... Men det syns inte så mycket.

Svar på tråden Scrapbooking2!