Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Garfiedl! Tack for tipset, jag blev 50$ fattigare
garfiel, sambima och alla ni andra "gamla ravar"
, vet skulle ni kunna gora en lista pa sidor i usa som ni rekommenderar att handla ifran. jag har varit inne pa: two.peas...lifetimemoments...scrappingand alive...nagra fler tips?
Och en viktig sak!!!!! Jag bestallde brads, behovs det nagot verktyg/tool att kunna fasta dom eller gor man bara ett hal?
Ar oljetter-brads?
Eller ar oljetter-eyelets pa engelska????
tacksam for malande fragor
Lamilla det är eyelets för brads för du inga verktyf det är som påsnitar det blir ettt litet hål sen är det två långa "flikar" som du tar åt varsit håll, dt är som påsnitar om du vet vad det är...enkelt att använda....
Nu vart dt ett rörigt svar eyelets är öljetter och inget annat!!!!
Jozzebelle! tack for svaret men jag ar annu lite forivrrad. Eyelets och Brads ar tva olika grejer, men vilket av dem heter oljetter pa svenska?
www.red-castle.com/software/fw/printtags.htm
Här är en sidadär man kan ladda ner tagsmallar, jag har inte gjortdet själv än så jag vet inte hur man gör men det är bra att kolla...-tror jag
Ahhhhhhh ok!!!!
Jag har kollat in sidor och dar verkar de ha speciella varktyg for att fasta oljetter och Brads! Jag bestallde lite brads men inga verktyg, var lite orolig hur jag skall kunna satta dit dom!
Jozzebelle!!!!!!!!! tack for tipset! Super!
Jozebelle
Man laddar ned ett litet program och sedan skapar man tags och skriver ut. Fungerar jättebra!! Lite klurigt dock (tyckte jag) att komma underfund med vilken "kind of tag" man skulle välja och vilken storlek för det var i inch.
Lamilla: eyelets är öljetter!!!!!
cia75 vad ärdet för program då? Finnde på sen länken, jag har inte tittat så noga på den länken nämligen fick den för ett tag sedan men inte kommit ihåg och läsa den mer ingående!