Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Det är en exefil bara... Det installeras ingenting utan man kör exe-filen varje gång. Jag har bara provat det sen i morse men det verkar bra!
Man kan välja rundade hörn, trekantig mm mm och så väljder man storleken och sen skriver man ut. Det enda negativa jag märkt hittills är att det inte går att förhandsgranska innan...
Men man får veta hur många det blir på bredden och på längden och då kan man ju ana iallafall... annars får man göra som jag, testa, skriva ut och göra om tills det blir bra.
hoppar in å önskar trevlig helg
www.scrappinroom.com/printables/alphabet/alphabets.html
om nagon vill ha gratis alfabet
Ar det nagon som haller pa med paper piecing? Vet ni var jag kan fa tag pa monster????? Har hittat lite...men inga storre valmojligheter!
cia75 tack for en superbra lank i min gb!!!!!!
Lamilla: Du behöver inga verktyg för brads!
Det är piggar på baksidan av bradsen som du bara särar på baksidan av pappret när du har trätt igenom.
Så det enda du behöver för att fästa är något som gör hål i pappret. En skärkniv funkar utmärkt.
Till eyelets behöver du däremot lite verktyg, men dem kan du köpa i scrapbookingaffärerna du beställer ifrån.
Lamilla o andra intresserade:
Jag har lagt upp länkar till affärer som jag handlar hos... kanske glömt några men då uppdaterar jag när jag minns igen.
cia75, om du ska leta efter scrapbooking affärer i Texas så gå in på Yellow pages (www.yellowpages.com). Sök på scrapbooking och skriv in adressen till var din mamma ska bo så kan du se alla butiker i närheten. Fungerar jättebra!
Va bra Sambima!
addictedtoscrapbooking.com har en MASSA snygga dekorationer! Rekommenderar en titt.
Tyvärr har de inte så mycket papper.
Det osm är bra med addicted är om man behöver en massa cardstock så har deras cardstockpaket bra priser. Det bästa är att de har fast portoavgift - då kan man beställa många paket.
Sambima
sambina! Dina lankar ar livsfarliga!
Bestallde ifran croppinsparadise och aliveandscrapping........Budgeten for denna manadens scrappingprylar ar minst sagt tomd!
Lamilla!
Du får skylla dig själv som frågar, he he....
Du har ju beställt fr en massa andra affärer redan ju!
Hi, hi så var jag i början också... man behöver ju mkt, annars är det inget kul o leka! Upptäckte ju hur kul stämplar kan vara i scrapbooking så där brände jag ca. två tusen nu i höst, bara på stämplar... jag hoppas att jag inte upptäcker fler nya grejer... uj uj...
Du kommer sätta skräck i din brevbärare när alla de där paketen ska lämnas till dig!