• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Kaki

Hörrni!!

Går det inte att beställa via nätet från Makingmemories.com? Eller finns deras saker endast hos återförsäljare??

• sambima

Jag tror endast hos återförsäljare.... men jag vågar inte säga säkert.

• cia75

*fnissar hysteriskt*
    Om någon vill göra sig av med sin trista blå för att byta upp sig mot en i coolare färg så köper jag med glädje den ratade blå

Jag är sååå sugen på att beställa massor men jag FÅR inte Jag går ut i arbetslöshet nu och min man är föräldraledig så pengar kommer vara bristvara här hemma!!! Hoppas jag får jobb fort, fort, fort så jag kan handla scrapprylar *ångesten kommer krypandes*

Sååå.. nu har jag beklagat mig lite

• sambima

Cia... tråkigt. Vet hur det är när pengarna tryter. Vi får skriva långa listor istället på vad vi ska hanlda när väl ekonomin tillåter.

• Hannie

Jo, det är synd om oss fattiga scrappare Cia! Undrar just var alla sparpengarna tagit vägen!??
    Vi får stötta varandra i denna misär och fortsätta drömma om vår blåa handtool.

• Jozebelle

Ja fattig är jag också men har i alla fall min handtool och några alfabet och former. Men ni vet, det där "lite-skapar - mer!!!!-känsla

Jag är ju sjukskriven så det blir inte så mycket pengar här heller! Men men...man får lov att prioritera - ingen ny tröja >>> mer papper!

• Kaki

Jag skulle vilja klippa ut korten som cirklar och sätta papper bakom så att det blir som en ram. Har letat febrilt efter två cirklar som ska passa ihop. Har testat pepparkaksformar, muggar, skålar mm men inget har funkat.

Har ni några tips?? Man vill ju inte att den större av dem ska blir FÖR stor så at det blir för mycket bakom liksom......Har ingen passare, annars kanske det hade funkat?!

TIPS NÅGON????????

• cia75

Har inte ditt barn såna där runda formar som man kan stapla på varann eller sätta i varann? Såna borde funka...

• bambigirl

En passare får du av tråd och en penna. Fäst tråden runt pennan och sätt fast tråden på papperet. Sedan drar du pennan runt bara och du har en cirkel!!!

• bambigirl

Nu har vi beställt framkallning av våra digitala kort! Ska bli så kul att scrappa dem, har massor av ideer. Gjorde ett par kort svartvita också! Så jag ska göra min första svartvita LO!!!! *lycklig*

Och på måndag, på måndag! Då blir vårt data/scraprum klart! Så snart, alldeles snart kan jag scrappa igen! *extas*

Svar på tråden Scrapbooking2!