• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • millface

Jag har beställt från Scrapstop.

Men de skickar inte hit så en kompis får paketera det och skicka så det tar lita tid...

• Aiwendil

Pst.. har lagt in två sidor i mitt galleri.. mina första *lite blyg*
    Den med Micke på är inte klar.. och jag har scannat in dom så de ser lite ojämna ut och bakgrunden är svart... dock inte på bilden då den är lite grå.. men.. ni kanske vill kika in och ge lite omdömmen!
    Om ni vill alltså.. *rodnar*
    Kram kram...

• lata kocken Johanna

okej

det stället har jag inte hört om förut - men det har ju sin förklaring då

• Hannie

Hmm... tror inte den där Transfer Sheet som jag nämnde här ovan riktigt är vellumtejp. Tror jag alltså. :) Inte lätt alltid att hitta rätt bland alla produkter som man aldrig förr hört talas om.

Säg gärna till om ni hittar vellumtejp på någon svensk scrapsida.

• bambigirl

jag har skickat efter papper från lifetimemoments och fick det väl packeterat. Mitt brevinkast var dock för litet så jag fick hämtadet på närmaste postställe. Är jättenöjd med dem.

• bambigirl

Aiwndeil: Skitsnygga LO's. Hur har du gjort linjerna på båda två? de vita alltså som slingrar sig, de var jättefina... Vad betyder de kinesiska tecknen och vart har du fått tag i papperet som du har i hjärtat? Har du skrivit ut det själv eller är det köpt scrappingpapper?

• Aiwendil

Tack Bambigirl *glad*
    Pappret i hjärtat har jag gjort själv på datorn och printat ut. Och linjerna har jag ritat för hand med vanlig silver / guld penna.
    Tecknena betyder olika djur.
    Micke gillar kinaprylar så därför satte jag dom där

Kul att dom fick "godkänt" och ändå inte är klara.. *skrattar*...
    PHU... jag får vara med i er tråd...

• bambigirl

Jag härmar dig nog på linjerna Är så trist nu, ska börja flytta imorgon, så allt är nerpackat och jag kan inte scrappa nåt alls....

• Hannie

Bambigirl:

Hur betalar man när man beställer på lifetimemoments?
    Konverterar de automatiskt sammanlagda priset från dollar till kronor?
    Vad går frakten på?

• Hannie

Känner mig lite jobbig men en fråga till;
    Hur lång tid tog det att få grejerna?

Svar på tråden Scrapbooking2!