• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Jozebelle

Hannie: Kul att det finns intresse...

Lindisen: Fattade jag rätt om du också var intresserad???

• Lindisen1

Jozebelle - jajjemän! Jag är med! *räcker upp handen*

• Lindisen1

Jaa, det tycker jag! Leta där - de har faktiskt en hel del bra saker! Både till scrapbooking, och annat kul pyssel!
    Hoppas du får tag på dem!

• bambigirl

Min lägenhet är upp och ner, så jag kan inte scrappa på ett tag. Vad har ni andra för ursäkt???
    Eller är det för att ni scrappar som ni inte skriver???

• Tjej 1975

Jag har inga kort att scrappa med. Eller några stycken har jag, så de ska jag försöka få till layouter till i helgen. Men jag vill ha massor med kort att fixa med!

• bambigirl

Tjej 1975: Har du inga kort från din barndom att scrappa med. Jag har massor av gamla kort att ta itu med när jag är klar med bröllopsalbumet.

• Tjej 1975

Bra idé! Får bli en tur till mamma och pappa och hämta kort. Har alla gamla albun kvar hos de än så länge av utrymmesskäl.

• lata kocken Johanna

hur gör ni med gamla kort?

Jag är lite för skraj för att scrappa med dom direkt...

Så jag scannar (och fixar oftast lite) och laddar upp till framkallning...

Problemet är ju att det inte blir direkt spontant utan man måste alltid välja och få bilderna framkallade och sen kanske man kan scrappa...

Nu har jag en hel del bilder men inte tid

• sambima

Jag väntade med barndomsbilderna till jag blev "varm i kläderna" och de jag scrappar på nu är jag jätte njöd med. Men som sagt, jag ville bli lite van först.

jag har massor med kort att scrappa, sen är det frågan om inspiration. Men jag är med i en massa swappar så jag får utlopp för skapandet iaf fast det inte blir LO:s av scrappandet.

Svar på tråden Scrapbooking2!