Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Du får "härmas" hur mkt du vill
Bra att ta tips från varandra...
jag vill göra..kan man få till nån bra affär & handla typ fint papper. krusiduller & garn att binda med?
Hannie
När jag beställde därifrån nu så kunde man välja mellan t ex PayPal, Visa, mastercard. Jag valde PayPal eftersom jag tycker det är säkrare då man fick gå genom en gånska lång process där för att registrera Visa-kortet och sedan kan de bara dra det exakta beloppet. Din bank kommer sedan konvertera från dollar till kronor, så på ditt kontoutdrag kommer det stå att det dragits i kronor.
såg att det fanns vellumtejp på lifetime moments
om det var någon som var intresserad av det
Nu har min bebbe kommit så nu har jag tagit enorma mängder kort att scrappa med när jag är mammaledig
Poena:
Det lät smidigt med PayPal. Kanske ska man ta sig mod och äntligen beställa lite material från "over there". Utbudet är inte att klaga på. :)
Johanna:
Joo, jag var intresserad! :) Har letat och letat, men inte funnit någon vellumtejp. Blir det en beställning från lifetimemoments får jag passa på att beställa den där tejpen.
Sannispannisen:
Funderade du på om någon ville sälja lite papper och tillbehör till dig eller ville du få tips på butiker där det finns?
Hannie
Jag kan ju rapportera hur det gick sen när jag får mina varor. Har ju läst om andra här som varit nöjda med sina beställningar därifrån så det var därför jag vågade beställa därifrån.. Nu väntar jag bara på att få veta vad portot blir (de räknar ut det i efterhand) och hoppas att det inte åker fast i tullen!! Men som sagt detta är en testomgång så blir det superdyrt med frakt + tull beställer jag nog inte där igen, fast deras utbud på papper är ju underbart så jag hoppas att det går bra
Hej!
Min kompis undrar vad scrapping är och jag försökte förklara. Hon fattar inte riktigt...eller så är jag kass på att förklara.
Har ni någon käck sida där man kan se resultat av scrapping?
Jag har hittat sidor där man kan beställa grejer, men inte någon sida där det är fina resultat.
Någon som fattar vad jag menar?
*hilfe bitte*
Jennie
Gå in på lifetimemoments.com och klicka på gallery!