• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • sambima

Jag scrappar främst ett vardagsalbum - vi åker till vänner, vardagskort osv...

Sen har jag ett resealbum i 12x12 för speciella resor som när jag åkte runt i USA, semesterresor med pojkvännen.

Katterna har ett eget album också och där finns en avdelning för andra djur jag känner.

• Hannie

Jozebelle:

Jag är intresserad!! Finns nog många andra nybörjare här som kanske vill joina ett forum också...

• bambigirl

Jag är oxå med i en yahoogrp redan, men jag tycker denna tråd är bättre...

• Lindisen1

Jag är ju också nybörjare - och jag är med i scrappaenkelt på Yahoo - men jag är också gärna med i något

• Lindisen1

Hej igen....!

Jag har precis gjort klart en sida till - kan ni inte gå in och kolla i mitt galleri och säga vad ni tycker om den? Jag tror nog att det är den jag är mest nöjd med hittils...
    Det är den första bilden i mitt galleri - ber om ursäkt för att bilden är värdlös, men man ser i alla fall liiiiite!
    Det är så roligt att få omdömen från er som är så duktiga!
    Gärna både ris och ros!

• bambigirl

Lindisen: Har inget ris, din sida är jättefin, verkligen romantisk. Var har du fått tag i de små blommorna? Skulle vilja ha något liknande för att dölja små limfläckar som jag har på en sida...

• sambima

Lindisen: Jätte fin och mysig! De små blommorna är verkligen jätte fina.

• Lindisen1

Åh vad ni är snälla!
    De små söta blommorna har jag hittat på Tiimari - det finns en massa söta olika färger och varianter.
    Det är gulligt, och i det här fallet så fäste jag pappret med små hjärtan på med blommorna, sen kan man ju dölja saker med dem, eller helt enkelt använda bara för ren dekoration - för att de är söta!

• lata kocken Johanna

yahoogrupper är kul

jag håller på med ett minialbum till Johans brorsas lilla tjej som fyller tre och fullkomligt äääääääälskar fotoalbum

hoppas att hon kommer gilla det

la förresten upp några få kort till i mitt krypin...

Svar på tråden Scrapbooking2!