• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Jozebelle

Tänkte starta ett forum för oss scrapbookälskare och då är det koncentrerat till Scarpbbok ja, lite annat ska man väl ha chans att prata om men det kommer ni få se! Någon som är intresserad?

• Jozebelle

Ingen?????? *förvånad*

• pingus

Sambima!
    Kollade igenom mailet jag fick för ett tag sen ang Örescrap.Jag kunde inte hitta någonstan där det stort exakt var träffen kommer hållas.Jag kommer gärna o shoppar..

• millface

Jossebell: JAG, JAG!!!!

• millface

Aj aj -har ont i ryggen efter mitt 4 timmar långa scrappmaraton idag ;-D.

Ändå blev det bara en sidan!

• pingus

*skrattar* Kan inte stava idag.
    skulle skriva att jag inte hittade någonstans där det stod exakt vart träffer är.

• MalinJD

Ni scrapbooking- fantaster... hörde i helgen talas om "stans-byte" (vet inte vad det kallas)- alltså som ett kedjebrev, där mán stansar ut och skickar till x antal personer, och så får man till slut massa stansade figurer hem i lådan... hört talas om?
    '
    Vet att stansar inte är högsta "modet" nu.. men jag gillar det *säger hon med liten röst*

• bambigirl

Jag tycker stansar verkar toppen oxå, men jag har inte haft råd att köpa någon än...

• MalinJD

bambigirl:

jag har några olika hemma.. men de är ju så dyra, som sagt, så det vore ju kul med lite variation! Finns ju määängder där ute!!

INgen med tips?

Svar på tråden Scrapbooking2!