Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Ingen som kan hjälpa mig med någon av mina frågor ??
Poena: Jag beställde papper från lifetimemoments. Beställde ca 35 papper kanske och fick en frakt på 100-130 nånting.
De andra frågorna kan jag inte svara på tyvärr.
gjorde min första bild igår
hehe...kul....
Hörrnöni...
Vad scrappar ni OM?
Jag har ett album som är om min sambo och mig, vad vi gjort och hur vi träffades osv...
Men vad scrappar man om mer?
Jag har ju inga barn (tyvärr) Annars hade jag ju naturligtvis tagit det.
Inga djur heller
(han gick bort igår, bara 5 månader gammal)
Så på honom fick jag bara nååågra ynka kort som jag nu kommer vara jätterädd om.
Men vad ska man scrappa om då?
Nån med förslag?
Kram
Aiwendil:
Man kan ju scrappa om fester, släkten, tjejkvällar, syskon, bröllop man varit på, vackra vyer som betyder något för en... Har förstått att du är musikalisk, varför inte scrappa om någon föreställning du varit med i!? :)
Eller frisyrer du gjort! :)
Aiwendil, du kan göra en scrapbook per år där du samlar det bästa från det året. Än så länge har det inte blivit så mycket scrapbooking för min del p.g.a tidsbrist. Följer den här tråden i egenskap av wannabe.
Jag flyttar på fredag och började packa igår... *suck* Inget scrappande på ett par veckor... Men jag ska se till att knäppa mycket kort från flytten, ett underbart scraptema!!!
Tack för era tips
Minnen är ju alltid trevligt...
Och det där med revyn så klart... DET kan man ju göra.. Det är ju 4.e året jag är med
Tack... känner mig lite mer inspirerad nu!
:- )
Pingus!
Det kommer att hållas på Örebro Universitet om jag lyckas boka ett visst klassrum där!
Hoppas se dig mingla runt där!