• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • Anonym (rökare)

idiblon, heeej!!Jag erkänner direkt att jag rökt idag, men endast 3 cigg och det är lite för att vara jag. Imorg tar jag i med hårdhanskarna och springer på apoteket på morg och köper nicorette tugummi.Hur mår du?

• idiblon

Anonym (rökare): Weeeeeeeeee vad duktig du är! Jättebra framsteg! Ser fram emot att få höra mer allt efter som. Jag mår jättebra, tack.

• NicoleSthlm

Envis som en mulåsna:

Det var lilla jag som sa hjälpa inte själpa

Men däremot så borde du byta namn till Klok som en Uggla!!!

En icke rökare som inte klankar ner, trampar o slår på dom som redan ligger utan som kommer med bra argument och hjälp!!!! Heads up to you!!!

Jag har så svåååårt för alla perfekta icke rökare som målar upp att deras värld är perfekt o dom gör allting rätt! Nu säger jag inte att alla är sånna o definitivt inte alla här inne.....

En icke rökare sa en gång till mig att det är bättre att knarka än att att röka under en graviditet. Knark gör BARA bebisen missbildat, rökning dödar..... hmmm.... INGET E VÄL BRA, ELLER?

ALLA gör vi fel, stora som små fel!
    ALLA har vi ett val, VÅRAT val!

Jag går inte runt o försöker omvända knarkare eller alkolister m.m bara för att LILLA JAG tycker att det är fel... DET ÄR INTE MIN ENSAK VAD DESSA VILL GÖRA MED SINA LIV! Visst jag kanske sneglar o fnyser inombords men sen tar det stopp.

Visst alla har rätt till en åsikt, men SNÄLLA tänk efter!
    Om din åsikt på något sätt kan såra en annan människa, tänk två ggr innan du uttalar dig!

Tack och Godnatt!

• NicoleSthlm

Anonym (rökare): Akta dig för nicorette och andra ersättnings grejor! Dom e farligare än cigg!

Tugga vanligt tuggummi ist! Ta en smak du inte brukar tugga på.... det funkar!! Lycka till o kämpa på!

• Anonym (rökare)

det finns faktiskt en ickerökare här, ja inte bara en heller men du är verkligen en av dom som inte trackat ner helt nu Tänkte på dej när jag var så röksugen så jag fick "kraft" där att inte tända i onödan

• Anonym (rökare)

nicolesthlm: GUD VA BRA SAGT!!!!!!!!!

• Anonym (rökare)

menade ditt tidigare inl,nicole, inte d om nicorette Ja du har rätt men jag har såna hemska abstinens, yrsel, irritation mm.Yrseln är värst. därför tänkte jag ta hjälpmedelSkrikandes

• NicoleSthlm

Anonym(rökare):

Hehe tack så mycket! Skrivet direkt från mitt hjärta

Trist bara att det inte går in hos alla vad man skriver!
    Men men det e ju värt ett försök

Verkligen, LYCKA TILL NU! DU KOMMER ATT KLARA DETTA!!!!!

• Anonym (saralie)

Jag skiter i om folk röker,knarkar,super men jag skiter inte i BARNEN...Om man nu vill knarka supa röka så gör det men skaffa då inte barn...
    jag kommer aldrig sluta tjata mig blå om jag ser fel...
    Rök gärna men inte med ett oskyldigt barn i magen..

• NicoleSthlm

Anonym(rökare):

Jag vet hur svårt det är!! Man e ett monster i några dagar, men det går över jag lovar! Men man FÅR vara ett monster!

Så skrik, sparka, slå på saker!! Det hjälpte mig faktiskt!!!

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----