• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • sambima

ALDRIIIIG! Bläääääääää. Nej tack säger jag.

Låt honom smaka och svälja själv vet'ja så får vi se vad han tycker.

• Anonym

Jag brukar svälja det. Mest för att man är så inne i allt o att springa ut på toa o spotta skulle förstöra lite för stämningen.

• Anonym

Jag sväljer för att jag vill, och sen är det ganska häftigt att svälja och sen direkt ge honom en djup kyss.......

• delifi2

d beror på, kommer d mycke så sväljer ja inte, kommer d lite så kan ja svälja, annars behåller ja d i mun ett tag å sen går på toa

• Anonym

....VILL man verkligen veta det här om andra? Kan det vara Troll här ibland oss månne? Eller bara ännu ett Pervo som vill att tjejjer ska beskriva sina sexvanor? Jag blir HELT förstummad över vissa frågor här.... Om man sväljer sperman eller inte...?!

• Anonym

Det är ännu äckligare att spotta ut... tänk bara på att det innehåller mycket kalorier *s*...

• Anonym

näpp,sväljer inte. Han får förvarna mig så jag slipper få det i munnen

• Nette

Jag spottar ut i toan och sköljer munnen med tandkräm! tänk om dottern kommer in en liten stund senare och måste nattas om. / Nette

• Pernilla75

Jag har svalt en gång, spydde efter två sekunder så det gör jag aldrig om. Nu spottar jag ut så fort som möjligt och sköljer munnen ordentligt med vatten & tandkräm.

Svar på tråden Svälja sperman, eller?