• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • annapanna77

elinia...*asg*

Men far2thhree, finns det inget annat sätt att avsluta på än att just eh...avsluta i munnen...det var det jag tyckte var egoistiskt...Man måste ju inte sluta bara för att man tar ut den..??? Det finns väl händer tex...

• Kajsan

annapanna77

Jag tror Far2three riktade inlägget till den anonyma som kränkte honom rejält ett par sidor bakåt...

• Anonym

Det är ju coolt att svälja... mums,,,,

• Anonym

får aldrig suga så långt..har aldrig gjort d heller.. har försökt men han vill komma i mej.. han känner att då får vi båda ut ngt av det.. han tänker bara på mej... det är ju bra jag tar ju sådan j-vla tid på mej oxå o komma

• Xerxez

"och den fysiska smärtan som följer av att först bli uppeggad och sedan lämnad oförlöst blir stor."

Äh, så fan heller. Det handlar inte om en fysisk smärta, det lovar jag. De flesta män har väl morgonstånd lite då och då...?

• mliten

Om det är någon som vill träna så pröva Silicol-finns i närmaste hälsokosthandel.
    *fniss*

• mliten

Träna på att svälja såklart.

• Xerxez

Far2three

Hallå tillbaka.

Vem har pratat om att stappla ut till badrummet? Bara för att man slutar ha oralsex betyder det väl inte att man slutar ha sex? Ofta är väl oralsex ett förspel...

Det här med "värkande testiklar" undrar jag vad du fått ifrån. Testiklarna har inte så mycket med stånd att göra (tycker jag ialla fall).

• HSL7510

exet ville alltid man skulle spruta henne i munnen. Tyvärr började hon suga av män för pengar då hon började plugga vidare.

Svar på tråden Svälja sperman, eller?