• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Gumlan

nä tack!! Jag är vegetarian

• Anonym

Både och.. Sväljer ibland, spottar ut ibland, avbryter och fortsätter för hand ibland.. Har absolut inget problem med att svälja det iallafall.

• cuteangel

håller med dig om att det ibland känns som att vi förväntas svälja för då är vi härliga älskarinnor.
    själv gillar jag det (inte smaken då) för jag tycker det är upphetsande.

gör inget du inte vill.
    det går ju lika bra att spotta/rinna ut ur munnen.

• Anonym

TS här.
    Tack för alla svar och jag är INGET troll!
    Det var väl ungefär som jag trodde, hälften sväljer för att dom (el. partnern) vill, hälften skulle aldrig göra det.
    Själv gör jag det ibland och ibland inte.
    Egentligen vill jag fråga min kille vad han tycker och vad han har för erfarenheter sedan tidigare, men jag är inte säker på att jag vill veta svaret. Därför tänkte jag att jag skulle testa i detta forum för att "kolla läget" hur det egentligen ligger till därute. Har inte haft så himla många killar själv. Och det är inget jag pratat om med mina tjejkompisar.
    Om inte fler nu vill säga sitt så tycker jag att vi kan avsluta den här tråden.
    Tack för era inlägg och kram på er alla!

• Anonym

Jag hade en sjuk kille en gång som ville smörja in mig med sperman..gnodde in mina bröst och sedan slickade han upp det

• Anonym

Sväljer alltid! Tycker om smaken.... Men inser att jag verkar vara ensam om det. Trodde nog ändå att det var vanligare att tjejerna svalde än vad denna tråd visat. Nåja, var och en gör som den vill!

• Anonym

blääää nej skulle aldrig ta det i munnen!!

• Anonym

Ni är absolut inte bättre älskarinnor/ fruar/ samboar för att ni sväljer...Det är faktiskt inte det som är skönt...:-8

• Anonym

Tidigare i förhållanden har jag nog känt mig lite tvungen på ngt sätt att suga av killen. Då har jag inte gillat att ta det i munnen.
    Nu har jag och min man ett underbart sexliv och det blir bara bättre. Jag älskar att suga av honom och tar det gärna i munnen men ibland låter jag det rinna ut på honom om ni förstår. Då behöver man inte spotta och fräsa om man tycker det är avtändande !

Svar på tråden Svälja sperman, eller?