• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Anonym

Jag föredrar att låta honom komma över mina bröst eller i ansiktet så jag själv kan ta ett "smakprov" utan att få allt i munnen. Jag sväljer gärna om jag får ta den mängd jag klarar. Tycker det är otroligt upphetsande att suga och sen låta honom spruta mig i ansiktet och jag kan smaka lite lagom. Som tur är vi överrens om att detta är ok.
    Det viktigaste med all sex är att kunna prata så man vet vart man har varandra,ingen ska göra något som den inte vill!

• Anonym

Nix pix, inte sväljer jag!
    Men älskar oralsex och suger gärna liksom jag tycker om att få oralsex tillbaka. Men sperma i munnen är äckligt enligt min mening och klibbar fast som en beläggning på tänderna och ger mig dessutom kväljningar om den kommer direkt i halsen. Så faktiskt, trots att jag älskar min sambo och allt som har med honom att göra så vill jag över huvudtaget inte ha hans sperma i munnen. Tycker för övrigt att signaturen Far2Three är en självisk mansgris. Fattar faktiskt inte ens att det skulle spela någon roll om det hela avslutas med handen i stället för munnen!?
    I vilket fall tillämpar vi främst oralsex som förspel och skulle jag suga av honom helt så sumpar vi ju möjligheten till samlag en bra stund...

• Anonym

nej, han har inte bett mig heller. varför ska det in i min mun för? förstår inte poängen. han ber mig att akta mig när det kommer så får han spruta ändå. visst blir det kladdigt, men det är ju ingen fara.

far 2 three- tur att jag inte ar sex med dig i alla fall då , bara för att hon inte tar det i munnen blir du ärg ? j'vla äckelgubbe

• proppen

Yup...jag sväljer men skulle ALDRIG göra det om jag kände mig tvingad!!
    Oralsex är inte alls en nödlösning då killen inte får upp den...om det inte går så får man väl jobba lite mer...(syftar på ett tidigare inlägg från en karl...)

• Anonym

men vem av er tjejer vill komma i munnen på killen när han är där nere då??jag själv vill svälja ibland.men vill för det mesta komma i munnen på min man

• Anonym

Jag sväljer... Älskar att se min man njuta när han sprutar mig i munnen.
    Håller med far2three inte schysst att avbryta precis innan killen sprutar.
    Tänk om killen skulle sluta slicka dig precis innan det går för dig Huu vad irriterande

• Anonym

Det handlar inte om att missunna någon en utlösning eller orgasm. Absolut inte! Man kan ju helt enkelt bara avsluta det hela med handen, det är ju också skönt!

• annapanna77

elinia: eh...va? Har jag nånsin sagt det? Jag sväljer själv å tycker om det men jag menar bara att det är själviskt av en kille att dissa en tjej för att hon INTE ullföljer oralsex på detta vis...e du med på vad jag menar nu? //Anna-som sväljer...har för övrigt inte sex alls i barnaalstrande syfte...ÄN!

• Anonym

sväljer inte om han kommer med "allt" i munnen, sprutar han i ansiktet och det kommer lite grann i munnen så brukar jag nog svälja..
    Huvudsaken är att man inte gör nått mot sin vilja tycker jag...

• Aiwendil

Jag sväljer INTE (kväljningskänslorna tar över då av konsistensen)
    men tar det gärna i munnen.
    Varför svälja???
    Jag låter det rinna ut över.. ja..DEN, samtidigt som jag fortsätter suga lite försiktigt... ehh... intimt detta *asg*
    Men men...
    Så gör jag och både han och jag njuter av det

Svar på tråden Svälja sperman, eller?