• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Anna82

Lustigt...att spotta ut satsen på lakanet tycker jag är riktigt äckligt, för jag antar att man inte ställer sig å byter lakan efter varje gång. Sova på ett blött å kletigt lakan är ju inte alls skönt! Och jag skulle inte vilja att min son låg och sov där...l
    Sen tycker jag att det är värre att ta det i munnen utan att svälja, man känner ju smaken ändå! Skulle det nån gång det skulle smaka riktigt knasigt sväljer jag så fort jag kan så e jag av med det. Vissa smakar faktiskt riktigt gott tycker jag om man e på rätt humör...

• elinina

annapanna:nu hänger jag med lite... det va ju onekligen inte dina ord. men ja tolkade dem som det....

men tycker ändå att det blir tråkigt att bara idka sex i barnalstrande syfte!!!
    sex är ju skönt, å nåt som ska va på bådas villkor, annars kan det kvitta tycker jag

• daisy

nä fyfan va äckligt!!!!!!!!

• annapanna77

elinia: nej precis...jag citerade ju ngn som skrev innan och min poäng var precis den samma som din: att bara ha sex i barnaalstrande syfte e nog ingen höjdare..hehe...Så vi e helt överens du å jag!

• elinina

annapanna: vikken tur...(inte många gånger det har hänt här för min del)
    fast det va nog helt oki den gången det blev barnalstrande också!!!
    nu när ja redan ä på tjocken kan man ju säga att hans soldater är inne å kikar till så att den ende lille tappre mannen sköter sig väl!!! he he he

• Anonym

Jag spottar ut det. Speciellt när man ammar vill man ju inte svälja för allt går ju ut i bröstmjölken, i och för sig inte som ren sperma men det känns ändå äckligt att tänka på.

• vadskajaghetadå

jag tillhör den lilla skaran som inte gör sånt *tycker synd om killen min*

men nångång så... jag skulle aldrig ta i munnen..det hör inte hemma där...heller ALDRIG sprut i ansiktet..för mig skulle det kännas förnedrande men alla är ju olika

• vadskajaghetadå

och kom inte med några " vad självisk du är"

ingen vet avd den andre vart med om....

• Sarasnaran

Vilken gedigen tråd!

Nej jag gillar inte oralsex alls..
    Inte att ge i alla fall pga dåliga erfarenheter i tidigare förhållande.
    Men att FÅ älskar jag..
    *stackars min snubbe*
    Visst kan jag "leka" lite, men så fort det kommer "grejer" så lägger jag av..
    Huvva!
    Men fortsätter gärna till hands.

Svar på tråden Svälja sperman, eller?