• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • jontebula

Fan va avtändande med tjejer som ska suga av en kille men blir rädda för att svälja lite sperma.. varför börja ens då? 

• Motherinlaw
    jontebula skrev 2025-06-11 14:16:20 följande:

Fan va avtändande med tjejer som ska suga av en kille men blir rädda för att svälja lite sperma.. varför börja ens då? 

Kan bara hålla med!

Galet sexigt med tjejer som tar satsen i munnen även om jag föredrar att komma i tjejen. 
  • Anonym (Puking)

Galet osexigt och vidrigt med porrskadade incels som tror att ett sunt sexliv måste se ut som i senaste p-rullen Kräks

• Anonym (Sexigt)

Det är klart man vill att hon ska svälja. 

• Anonym (Happy ending)

Jag har aldrig förutsatt att tjejen ska ta satsen i munnen eller svälja - hennes val.
    Dock har de flesta jag träffat som gett oralsex inte bara tagit satsen i munnen utan även svalt. 
    Var dock ihop med en tjej som varit utsatt för övergrepp, våld och tvång i tidigare förhållande. Jag fick absolut inte komma i munnen eller på något sätt hålla henne om nacke eller huvud när hon sög.
    Ironiskt nog har jag aldrig någonsin fått bättre oralsex i hela mitt liv än av henne.

• Anonym (Salt)

Jag och min fru har också ofta oralsex, ibland sväljer hon och ibland blir det i en mugg på nattduksbordet. Men? det slutar alltid med en kyss och jag tycker inte att det är äckligt.
    Kan säga att har man ätit ananas så smakar det bättre, grön sparris då blir det inte oralsex.
    Jag är jätteglad att hon vill att jag kommer i munnen då det är väldigt skönt?
    Som svar på en annan fråga i tråden, ja kvinnan smakar också olika beroende på vad man ätit eller druckit.

• Anonym (sexy)
    Anonym (Happy ending) skrev 2025-06-12 16:17:31 följande:

Jag har aldrig förutsatt att tjejen ska ta satsen i munnen eller svälja - hennes val.
    Dock har de flesta jag träffat som gett oralsex inte bara tagit satsen i munnen utan även svalt. 
    Var dock ihop med en tjej som varit utsatt för övergrepp, våld och tvång i tidigare förhållande. Jag fick absolut inte komma i munnen eller på något sätt hålla henne om nacke eller huvud när hon sög.
    Ironiskt nog har jag aldrig någonsin fått bättre oralsex i hela mitt liv än av henne.

Jag hade en tjej som också sög gudomligt skönt men inte ville ha satsen i munnen.
    Kan bara säga att jag blev väldigt bra på att ha koll och hålla tillbaka min utlösning med henne.
  • Anonym (B)

Min fru vill inte ha sperma i slidan så jag brukar komma i hennes mun sedan spottar hon ut oftast i smutstvätten.

• Anonym (Snövit)

Min kille får bara spruta i min vagina 

Svar på tråden Svälja sperman, eller?