• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • annhan

Jennelii: Du kan ha en poäng ang. sperman.. mitt ex rökte som en borstbindare och hans sperma smakade AS!!! Fy sjutton alltså.

• MansonDust

Haha nä fy fan.
    Varför ska jag ha hans sperma i munnen om han t.ex tycker mens är äckligt.
    Jag tycker sperma är det äckligaste som finns. Det smakar äckligt, det är jätte salt och det har en väldigt motbjudande konsistens.
    Svälja sperma kommer från porren.

Ok det finns de som tycker det är helt ok. Men att göra det 'bara' för att han ska njuta är bara fel.

Jag blev våldtagen av mitt ex flera ggr och han tvingade mej att svälja, men jag tyckte redan innan att det var äckligt.

BLÄÄÄÄÄ.

• mamma83

jag har blivit tvungen att suga o svälja o andra saker innom sex så jag har lite svårt för att suga länge men det får inte komma minsta droppe i min mun för då börjar jag kvälja mej direkt..

kram

• Skrattmås

Att tvingas till något är ju alltid skitäckligt! Oavsett om det är att svälja sperma eller att äta fiskpinnar fast man inte gillar.
    OM man gillar att svälja sperma så är det väl ingen big deal för dem??
    Och vem har sagt att alla män ogillar mens?

• Mistress

Jag sväljer alltid. Dels för att jag vet att han gillar det och dels för att jag förväntar mig att han ska gå ner på mig och inte gnälla över smak eller konsistens.

Kul förresten att det är fler anonyma som säger att dom sväljer och fler som inte är anonyma som säger att de inte sväljer. =)

• jodi

jag sväljer inte för jag tycker att det smakar f-n, tror att min kille ochså hellre ser min låta bli än att jag ska bli spyfärdig(kan ju bli värsta traumat för honom*s*) Så han säger alltid till innan han kommer så jag slipper=)

• lycka79

Jag sväljer inte! Avskyr både konsistens och smak... *ryser*

• LindaoEmil

jag sväljer, fast inte alltid..

• justina83

jag tar jättejärna imot i munnen, bara jag slipper svälja! smakar ju blööörk ju!!!

• Pånglan

Jag håller med justina83 (och antagligen en massa andra också som sagt ungefär samma sak ) men vill också tillägga att man ska se upp så att man inte får det i ögonen för det kan göra rejält ont!! Antar att det är för att det är så salt... kändes som om jag skulle bli blind... Rödögd i flera dagar efteråt..

Svar på tråden Svälja sperman, eller?