• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • annhan

Jag vet att min sambo föredrar att jag sväljer..han tycker att det är mer upphetsande och porrigt.. Men i ärlighetens namn så smakar det långtifrån gott.. snarare är det en smak som ger mig kväljningar om det kommer för mycket. Ibland sväljer jag såklart, för att behaga honom.. men i såna lägen så försöker jag så smidigt jag kan att spotta ut härligheten lite diskret..
    I duschen är det smidigt, då kan man ju spola vatten.. Ingen fara då.

• sambima

Många skriver att anledningen är för att de gilalr det eller för att tillfredställa sin partner eller både och... denna anledning då som min kompis berättade för mig:

Jag sväljer för att hålla lakanen rena, slipper tvätta då.

!!! Hon förklarade för mig att när jag har fyra barn så kommer jag att förstå - I don't think so!

• Trynträ

Jag sväljer och faktiskt giz så tycker jag att det kan smaka olika från gång till annan. Hehe. Däremot har jag lite svårt för smaken från mig själv om han utövat oralsex på mig och sen vill kyssas. Som tur är så älskar han min smak.

• Pokemon

Fler killar som tycker om "porrig" sex alltså... men handen på hjärtat tjejer - visst är det lite kul för oss med?
    Jag sväljer, snabbt! Sen säger jag åhhhh, ahhhh så sköööönt! och kysser honom. Fast det är faktiskt sällan eftersom han inte gillar oralt. Däremot går han alltid rejält ner på mig, som tur är...

• Jennelii

Röker killen extremt mycket o dricker väldigt mkt kaffe samtidigt kan sperman smaka....VÄLDIGT dåligt kan jag säga (eller så var det just bara hans som var extremt äcklig...). Jag sväljer ibland, det beror liksom på läget....hur det känns just då. Ibland kan han hellre få spruta mig på brösten eller i ansiktet...eller bara att man håller munnen över utan att det far in i munnen (eller hur man ska förklara...).

• tjoppaloppan

Jag har provat, men det är inget som tänder mig,
    att svälja- tvärtom kan det vara lite osmakligt.
    Oftast märker jag när det är nära utlösning.
    Då avbryter jag oftast och sätter mig på honom och låter honom komma i mig.

Egentligen tror jag att män tänder mer på idén om att bli så totalt och intimt mottagna, än på porrkonceptet.
    I alla fall säger de män jag talat med om detta det.
    Att så totalt våga lita på någon är skönt. Vi tjejer skulle ju kunna göra illa rätt rejält...
    Att man accepterar hans kropp ända till sista droppen (förlåt, fniss...).
    (Intimitet betyder inte rädd, blyg.)

Om det känns minsta porrigt vill inte jag.
    Men om han ligger där och tar emot, helt värnlös och vågar visa sig känslomässigt och utlämna sig fysiskt, då kan det kännas rätt för mig. Ibland.
    Allt handlar om energin tycker jag.
    Inte vad man gör- men hur man gör det. Att det är ömsesidig njutning.

• Jennelii

Kan det inte handla om att inte "vilja" avbryta, för killen o inte att det är porrigt? Kom o tänka på det just nu....för om vi har sex så är det ju just som skönast där innan o medans han kommer, "avbryter" han då o drar ut den o sprutar på tex magen, ryggen eller vart som helst så....känns det som att jag blir "snuvad på konfekten" och jag tappar verkligen allt. Fortsätter han o kommer i mig så kommer jag ju samtidigt o allt blir trippeltrevligt =) Alltså, visst..jag kan ju fortsätta själv så jag kommer samtidigt som honom iaf men, det tappar liksom mkt...kommer han i mig blir det bara så underbart...
    Kan det inte vara lite samma grej där? Suger man tills det går kanske det känns för honom som att nåt blir "fel" men om han r**nkar framför ansiktet kanske det går lika bra att spruta i ansiktet eller över brösten (för dom som gillar det..), att det är två olika grejer som "kräver" två olika avslut. För om han r**kar så blir det ju lite knasigt om han ska stoppa in den i munnen bara för att han ska spruta där...

*snuskfunderingar såhär på nattkröken..*

• Anonym

Han bryr sig inte om vilket. Ibland är jag så tänd så det känns sexigt att svälja, ibland är jag bara för lat för att gå upp och spotta. Tycker inte det är nån stor grej för han smakar aldrig illa.

• Anonym

Alltså...jag suger gärna av min kille i tid å otid...men under den tid vi varit tillsammans har han bara gått ner kanske 2-3 ggr....Jag vet inte...kanske gillar han det inte...eller så e han lat? Vad tror ni?

Svar på tråden Svälja sperman, eller?