• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Subbis

Är väl medveten om att det är olika typer av "vätska" som vi delar med oss av (män/kvinnor). Men säg den kvinna som skulle uppskatta om partnern genast var tvungen att ex springa och borsta tänderna efteråt eller liknande?
    Om kvinnan sväljer så uppskattas det, men det torde väldigt sällan vara något krav. Men om det just spottas ut, känner vi det som att ni har lika stor avsmak för oss som person som det ni spottar ut.
    Vill ni inte svälja så gör inte det. Bryt lite innan så att säga, eller låt det rinna ut. Men just spotta, då skulle i alla fall jag hellre avstå från den akten.
    Någon ovanför här som valde att vara anonym sa något om att hade det varit meningen med oralsex så hade man kunnat bli befruktade så osv ........ siktar du på att bli gravid vid varje samlag, eller kan du ibland tänkas ha det för att det är skönt? Att ge min partner oralsex ger mig personligen ingenting, förutom att jag vet att hon uppskattar det och det är hela grejen med det.

• Chicki

Om du tar den så långt ner i halsen som du kan utan att kvälja dig, så kommer det bara att rina nerför. Jag brukar ha typ ett glas vatten som står på nattduksbordet varje kväll, vet aldrig när det händer saker...

• MinSaga

Jag tycker personligen att hela grejen att komma in munnen är det sköna utan att bli avsugen är ju det som är najs.

Tycker tjejen inte om att ta det i munnen ska man ju inte tvinga henne det kan va lika skönt att komma på brösten eller nåt liknande

• elinina

man behöver ju inte spotta... lkn. harkla å fräsa å sen spotta ut det... man kan ju ändå fortsätta å mjukt å fint avlägsna det från ens mun...
    sen att ja väljer att springa å borsta tänderna är nåt som killen åxå uppskattar... han vill ju inte ha sitt eget klet i sin mun då ja vill pussa han....

men smaken ä som baken...

• Eliisa

Far2three

En kille som kräver att jag sväljer
    skulle jag aldrig anförtro min mun åt mer!

• MEML

Som andra har sagt här ovan så är det mest sköna med utlösningen inte att tjejerna tar det i munnen utan vägen dit.
    Tycker inte att det är tändande om tjejen tar det i munnen om hon inte gillar det..tvång är ALDRIG tändande !

• annapanna77

"Svälja spema liksom.
    Vad tänker folk på? Sperma.. spermier. Det ska ju bli barn av det, inte vara i nåns mun! " skrev ngn anonym längre upp...
    Då skulle man ju inte ha oralsex alls för det blir ju inga barn av det vare sig man sväljer/tar det i munnen eller inte...

Var å en ska göra som den vill utan att känna sig tvungen till nåt.

Far2three: Snacka om att va självisk!!!!

• Anonym

Jag förstår om vissa tjejer tycker att det är för porrigt och kanske känns förnedrande. Då ska ni inte göra det!! Flera av mina vänner bojkottar det totalt men förväntar sig oralsex själva. Vilket jag tycker är konstigt, ger man så får man anser jag.
    Och var man ska göra av satsen, det är väl bara att spotta ut den lite diskret på lakanet eller nåt. Killen är ju ändå så upptagen av att njuta...?

• annapanna77

Vem diskuterade att inte få upp den? Det var väl inte det saken gällde. Ja..jag tycker det är lite själviskt att dissa någon bara för att hon inte låter dig få utlösning i hennes mun...för det var så jag tolkade ditt inlägg nämligen. Man kan väl fullfölja på andra sätt??
    Har man sex med ngn man tycker om är väl ändå inte det det allra viktigaste???

• elinina

annapanna77: men om man bara skulle idka sexuella lekar i barnalstrande syfte skulle det bli bra tråkigt att ha ett förhållande tycker jag...

Svar på tråden Svälja sperman, eller?