• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Subbis

Även damer lämnar ifrån sig en hel del vätska vid oralsex, och jag undrar om de vill att partnern liksom ska spotta bort det varefter? Säger inte att det är ett krav att svälja, men det uppskattas.
    Så om det inte sväljs, låt det försvinna lite fint på annat sätt än att just spotta bort det och på detta sätt liksom säga "urk" eller något annat om mannen.

• Anonym

Jag suger tills han känner att det kommer men ALDRIG att jag tar det i munnen - FY FAN!!!

• Anonym

Men subbis!
    Här snackar vi inte "vätska" (som lite smidigt kan rinna undan) utan en geleartad jätteklump som är som supersaltad grädde. Det liksom fastnar i halsen och man får kväljningar bara av tanken....
    Min kille och jag har supersex och jag älskar alla delar av hans kropp, men sväljer gör jag inte!

• bambigirl

Jag tar det inte i munnen, han förvarnar lite fint innan han kommer och jag kan dra mig undan. Jag tycker att det är äcklig konsistens och att det smakar illa...

• Anonym

Tycker definitivt om när tjejen sväljer... Blir liksom lite mer porrigt då alltså...

• Anonym

Jag vill inte ens ha oral sex...så för mig låter det jätteäckligt att desssutom svälja sperman...

• Anonym

Anonym Idag 12:01 - NR: 941296
    Anmäl inlägget

Tycker definitivt om när tjejen sväljer... Blir liksom lite mer porrigt då alltså...

Det är just därför jag t.o.m. blir äcklad av rubriken. *Svälja sperma?* Vad fan ska man göra det för? Skulle vara som att svälja bajs eller nåt. Fan vad äckligt.
    Svälj mens, det är lika porrigt det.

• Cybermum

nja, gillar väl inte heller smaken, fast det är ju smaksak om man vill svälja eller ej...Något porrigt ser jag inte i det iaf!!!!

• Anonym

Hade det varit meningen med oralsex så hade det kunnat att bli befruktad via det sättet, men så är det itne tack och lov

• Xerxez

Är detta ett ämne där man måste vara anonym? Tja kanske...

Jag håller inte med min gode (anonyme) broder som hävdar att det är "porrigt". Och skulle sedan porrigt = bra? Inte de p-filmer jag har sett i alla fall...

Ni tjejer får givetvis göra som ni vill, men snälla känn inget tvång från oss män!!!

Personligen höjer det inte upplevelsen för mig ett dugg och ser inte hur det skulle kunna göra det heller.

P.S. för övrigt är oralsex toppen, både att ge och att få...

Svar på tråden Svälja sperman, eller?