• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • LindaoEmil

jag fick ögoninflammation en gång när jag fick det i ögat! ajajaj inte bra!

• Anonym

ok att ta det i munnen men varför svälja???

• Anonym

Många sväljer inte för att det smakar illa, men smaken kommer ju inte bara för att man sväljer, det räcker ju med att få det i munnen. Snarare konsistensen som gör att jag inte vill svälja alltid, men är jag riktigt på G så sväljer jag.

• Anonym

Jag tycker att det är onaturligt att svälja.

Svälja spema liksom.
    Vad tänker folk på? Sperma.. spermier. Det ska ju bli barn av det, inte vara i nåns mun!

• mitha

ibland ibland inte,,,,,,beror på

• Anonym

Aldrig att jag sväljer!!! Och jag är inte pryd. he, he.... Gör om du vill och strunta i andra!!!

• marina7712

Sperma är ingen föda och ska inte sväljas...

Inte av mig i alla fall...

• Pokemon

För att återgå till en av TS:s frågor:

Jag skulle ALDRIG göra min pojkvän en "tjänst" för att vara duktig, sex ska visserligen vara ett givande och tagande - men först och främst en njutning för båda. Visst är det kul med omväxling i sovrummet men det ska ju inte handla om att jag sväljer för att han tycker att jag ska göra det. Det måste ju vara mitt initiativ.

Personligen skulle jag känna min utnyttjad om min man förväntade sig någon viss sexuell handling av mig.

Oavsett vad det handlade om. Vissa dagar vill man inte ens missionären, och det ska respekteras. Jag respekterar min man och det är ömsesidigt.

Svar på tråden Svälja sperman, eller?