• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Anonym

Minns tyvärr inte vem som forskat i om att man kan få cancer av oralsex. Tror att det var någon engelsk forskning. Man har märkt ökade fall av svalgcancer sedan typ 80-talet när vågen av oralsex drog igång. Fast det kan ju också bero på ändrade matvanor..vem vet? Likaså finns ju debatten om att ökade fall av livmoderhalscancer kan vara förknippat med att man haft många olika sexpartners.

• Anonym

har väl svalt ibland men ärligt talat så känns det som att svälja en slemboll tycker jag. Hur som helst så tyckte min pojkvän att jag givetvis skulle svälja eller så skulle jag låta det sippra ut på mina bröst och sedan massera in det. En gång fick jag nog av alla dessa "porrfilmsklychor" så jag behöll goggan i munnen ålade mig upp på hans bröst och dregglade ut sattsen där. Sedan masserade jag in hans bröst med den samtidigt som jag sög på ett av mina fingrar. Hans ögon blev större och större då jag sedan försökte stoppa in ett finger i hans mun så flög han ur sängen och sedan den dagen har han inte ifrågasatt vad jag gör av goggan

• atopia

Anonym NR: 906107,

Fy fan vad bra gjort! *ASG*

Själv så tycker jag inte om beläggningen som blir i munnen av sperma. Det är ju så skum konsistens, jag klarar mig bra utan!

• Anonym

tycker inte det är något speciellt att svälja.Brukar göra det.
    fast är vi i duchen så spottar man ju.

• delifi2

anonym 906107

fy fasen va bra gjord. d "rådet" skulle ja använt på med ett x

• annapanna77

Jag sväljer...men min sambo har aldrig bett mig om det...gör d för att jag tycker det känns lite..eh..porrigt..*S* HAN säger att det inte spelar så stor roll, jag e den första som gör det för honom tyligen..Däremot e d ju praktiskt att slippa torka bort kletet...*S*

• Jennaz

Jag spottar ut och sköljer efteråt... Men brukar allt hålla det i munnen ett tag, vill ju inte missa lite gos efteråt!

Tycker som atopia att det blir en konstig beläggning på tänderna! Men lite får man ju stå ut med i stundens hetta...

• Anonym

Anonym:906107

Fick mig ett gott skratt då jag läste vad du gjorde!..*s*

Har åxå hört att sperman smakar olika från gång till gång beroende på vad dom ätit. Undrar om vi tjejer smakar olika från gång till gång med?...*s*

Varför gillar killarna att spruta på brösten å sen vill dom att man skall smeka brösten med "kletet"
    Ä det som så att dom får "fixa" ideer efter att ha kollat på porrfilm?

Svar på tråden Svälja sperman, eller?