• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Tazmania

Hade de sänt hela Esc med en svart bildruta hade de inte vunnit.

• Katten Ceasar

Taz

Jo dte hade dem visst gjort!!! jag sitter och lyssnar på deras låt just nu pch jag måste inte se deras kläder för att tycka att deras låt är bra.

• Tazmania

Är man ett hård rocks fan så kanske man gillar det. men nä värdelös är den.

• Katten Ceasar

Taz

jag är inget hårdrocksfan.... långt ifrån men jag tycker att den är grymt bra. Och vilken tur att vi alla ha olika smak... för tydligen så var det flest människor i hela världen som gillade låten. Men alla kan ju tycka som vi.

• Birsen

Jag tyckte inte om låten. Tyckte Bosninen skulle vunnit.

• suzolina

jag gillar inte als låten trpts att jag gillar hård rock och blev besviken över att de vann. men sän när jag tänkte efter var det mer rättvisst att de van än tex ryssland som samlade alla sina 12:o2 av grannländerna. retar ihjäll mig på röstningen !!! blev skitförbannad när bosnien ( som är mitt hemland ) gav sin 12 :a till kroatien och deras rysliga låt...men hallåååå man ska väl rösta på detman gillar eller har jag förståt fel

• Erik

Man får ha olika åsikter...såklart! Men ni alla som är dåliga förlorare och tycker att Sverige borde ha vunnit; Kan ni inte bara vara glada för oss finländare? Det är första gången på 40 ÅR (så länge Finland deltagit) som vi vinner. Och vi vann minsann... med högsta poängen någonsin i Eurovisionens historia! *överlycklig*

• mamsingenX4

Lordi - var klart bäst!!! Alldeles rätt låt vann, men tyvärr så fick vi ju här på Åland inte rösta på dem, så vi fick rösta på den låten som vi tyckte var näst bäst... Och det var då INTE Carola... E så less på Carola... alltid samma skrik, aldrig nån förnyelse... alltid detsamma. Trist, tråkig och skrikig är vad Carola är..!

HEJA LORDI!

I sommar kommer dem till ROCK-OFF festivalen i Mariehamn och då måste man ju bara se dem!!!

• Katten Ceasar

Erik

Jag tyckte helt klart att Finland skulle vinna framför Sverige. Och självklart så glädjer jag med er finländare

• Tazmania

Jag tycker definitift inte att sverige skulle ha vunnit.
    För den låten var kass. Jag tycker att Ryssland eller Bossninen skúlle ha vunnit.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!