Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Frugan: Göran hade ingen anhörig på ön för det var bara carro, rasmus och Micke som skulle få träffa nån. Men eftersom Micke är på lugnet så fick Göran hoppa in och tävla. (fast utan att få träffa nån)
Förtsår du nåt av mitt svammel?*ler*
Annika31: Jo jag håller med dig, det är de som är sådär läskigt trevliga som är mest obehagliga!! Jag hade börjar gilla Micka (och Jerry för den delen oxå), men nu när de är tillsammans igen så... Blä!
Som du säger - Jerry är ju öppet otrevlig, så honom är det ju lättare att tackla!
Näe, hejja Johanna www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,556327,00.html
Även om jag hejjade på Robinsonlaget pga att Johanna är min favorit. Så tyckte jag att det var mycket mysigt att se Karro o hennes Anders (?) (hette han så).
Ska bli spännande att se vem som förlorar Robinsontävlingen.
Ja! Ikväll är det Robinsontävling!
Jag hoppas faktiskt att Lag X får komma till ö-råd den här gången, vet inte riktigt varför... Men det är dags för dem att få rösta ut någon av "sina egna" tycker jag! De har ju aldrig behövt det eftersom de röstade ut Isabel den gången de satt i ö-råd, och hon hade ju precis kommit in i laget...
Eum....Göran har väl ingen som kunde komma Han är ju en singel, cool, snygg, vältränad fd FNsoldat..
Ensam är stark.... och allt sånt trams
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* Kan ingen knäppa den uppblåste fjanten på näsan så han trillar omkull!!!!
Aj då
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,556492,00.html
hur ska det nu gå för Xlaget
Dan gjorde bort sig, Dan gjorde bort sig... Behöver jag säga att det kändes _mycket_ skönt att det var just herr Jag kan och vet allt bäst som gjorde bort sig?!!!!
Det värsta är att det blir väl Dennis som ryker
Tänk om Dan, eller Fike kunde åka istället.
Fast hörni - ett annat roligt scenario: Dan hamnar i Lugnet med Jerry och Micke
_Det_ om nåt skulle väl reta dem?!
Snart är det lördag. Vi är så fast i träsket att vi tackade nej till en fest på lördag bara för att se Robinson... Illa illa!
*kram*
Jojja:
Då e man verkligen FAST
Tyckte om Dan från början, men inte nu längre. Tycker han bara crusar omkring på ön..
Hejja Johanna!!!!
Jerry o Micke var ju snälla när dom inte var ihop...så fort dom kom tillsammans igen så börjar deras små elaka hjärnor arbeta..blä för dom. Tycker synd om den personen som kommer till dom...
Man får hoppas att Dennis vinner Örådstävlingen.....fast då ligger nog Johanna pyrt till...
Av trailern att dömma så kommer Dan och Johnny börja visa sitt rätta giriga JAG...och verkade otäcka...*huga*....
Men Jojja då!
Köp en video!
En kan ju ente missa en fest, om en säger så!