Hej alla, orkar inte riktigt titta in så ofta tyvärr, är fortfarande hemskt trött och matt.
Alla värden var bra när jag var hos bm men jag har ändå blivit sjukskriven helt fram till å med fredag nästa vecka. Sen går jag på semester i tre veckor. Så får vi se hur det blir sen.
Min bm trodde att foglossningen ligger till grund för tröttheten eftersom kroppen blir hemskt trött av att gå med ständig smärta. Sen sa hon att det tydligen är jättevanligt att de tjejer som lever ihop med militärer ofta mår sämre under grav. än andra. Speciellt när militärerna är iväg. Det blir tydligen en extra psykisk press och fysisk också, speciellt om man har barn sen innan. Hon sa att hon har sett det under så många år så det går inte att förneka att det är så.......
Jag har väl inte riktigt tänkt på det men det kan väl kanske stämma......för det är jobbigt att vara själv när man är gravid, man blir ju så känslig för allt.
Nåja, så är läget iaf.
Nu är det inte många dagar kvar till söndag och då kommer Nicke hem......snacka om att jag räknar timmarna!!!
Var inne på små hjärtan och hämtade babyboxen från pampers idag. Det var en hel del bra i den faktiskt. Skulle köpa lite babykläder från Lundmyr också, för jag har en rabattcheck på 25% på det. Men de små, nydödd, storlekarna var slut. Hon skulle beställa idag, så dom kommer om ett par dagar. Så jag får väl kolla igen efter helgen.
Amningskudde, ja det skulle jag också vilja ha en, tyvärr är jag rätt kass på att sy, men en sån kan ju inte vara så svårt.....vi får väl se hur jag gör...min snälla mamma kanske kan köpa en sån åt mig