• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vikkis

Föneböna
    jaaa jag hade ju köpt ju spetsen och bandet när du såg mig. Sen har jag sytt tills nu typ. hihi.

Eio
    hur länge har din man varit borta då?
    Jag vet hur jobbigt det var när victor ville leka hyena med mig när jag var höggravid och micke var borta. Victor tyckte det var så tråkigt att jag inte kunde springa och hoppa och jaga honom.

• vikkis

Föneböna
    jobbar din kille på f17 eller? Vad jobbar han med där i så fall? Min man jobbar där.

• eio

vikkis - Han har varit borta i tre veckor nu. Som tur är så är ju Eric så pass stor att han förstår varför jag inte orkar leka med honom som annars. Han har verkligen varit jättego....men visst saknar han sin pappa.

• Föneböna

vikkis: fasen vad du är duktig!!

själv funderar jag på att leta upp lite gulliga bebismönster och sticka ihop nått! har sett jätte gulliga små bebistofflor i en tidning!
    jag har virkat en chock lovikka bebisfilt. runt den har jag börjat virka in annat mjukt garn, fast det garnet var tydligen en jätte rolig hundleksak.. så nu finns det inge garn kvar.
    *jäkla charlie*

• Föneböna

vikkis: måns jobbar på 3:e hkpskv
    vad heter din man? måns kanske vet vem det är!

• eio

Nej....nu måste jag ta min trötta kropp och släpa upp den till sängen...sovdags!! Gonatt!

• Jordgubben06

eio:Hoppas du får vila din arma kropp något,du jobbae kanske fortfarande?

Vikkis:Ja vilken fin klänning du har gjort och va du måste ha slitit vi såg ju dig nu i eftermiddag i stan!!

• lönnemåla

Vikkis: Tycker oxå om din dopklänning!

• Pyjamas

Vikkis: Jättefin dopklänning. Vad duktig du är på att sy, jag blir så avis... Kan knappt sy i en knapp ens. När ska din lilla tjej döpas? Vi ska döpa Alva på söndag så det är fullt upp med fixande... Börjar bli rätt less på det nu.

eio: Din mage är jättefin!

• eio

Godmorgon!!

Legat vaken ett tag i natt, inte kul, som resultat är jag.....trött!

jordgubben - Nej, jag är sjukskriven nu fram till å med fredag nästa vecka. Sen ska jag ha semester. Skönt att kunna sova å vila precis när man känner att man behöver.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3