• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

mormor - Visst blir man trött av att ha en massa folk omkring sig.....man behöver verkligen mer lugn å ro nu än vanligt.

• Jordgubben06

Har precis varit nere vid ekenäs och badat.
    har kompisar här från Örebro eller utanför närmare bestämt från Kumla.
    har varit på Karlssons och så körde vi till Karlshamn och Vägga för att äta lunch spätta på Väggaresturangen det är att rekomendera kan ja säga.
    Imorgon blir det marknad iallafall.
    Vi får väl se om det blir några fynd på Tosia imorgon då,funderar på att åka ut på Karön för att bada på dagen om det blir varmt.

Min sambo var iväg och köpte en Klimatanläggning(AC) idag han tyckte synd om mig som har legat i migrän i flera dar,det var snällt eller hur,så nu har vi ca 23 grader i vårt sovrum SKÖNT!!!!!

• Jordgubben06

God morron
    Inte riktigt så varmt idag men det där regnet får gärna komma.
    Ska nog ta oss ner på Tosia nu så länge vi orkar med något.

Kan säga att det var inte alls dumt med 21 grader i sovrummet inatt mmmmmm......

• Annione

jordgubben: Jag är sååå avundsjuk på din sovrumstemp...
    Sambon har lite mindre feber idag så det var inte riktigt lika varmt i sängen... Jag ska ta en sväng på Tosia strax sen kan det gärna regna lite

• mira

nej håller inte med, skönt med svalare temperatur om man ska gå på marknad, men regnet får vänta tycker jag - har besök idag och ska det regna kan det väl göra det i natt i stället.

• tinaaaaaa

Stumpan82 : såg dig med Hittade du några fynd på ullared?

Jordgubben06: ååå din fuskis, vi ska kolla efter fläck när vi åker till ullared på onsdag..

här har det kommit några droppar idag, ganska skönt.. =)

Några grader svalar med

Vad ska ni hitta på idag? förutom gå på tosiga ni som ska det=)

• Stumpan82

Mormorvädervax kolla din inbox..... här tvättas det för fullt..massa med barnkläder bäst att passa på man vet ju aldrig när liten vill titta ut

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3