• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

vi har nog lite udda uppdelning just nu - sambon städar och jag tvättar. dammsugningen där mellan turas vi om med. disken likaså. lagar mat är det nog mest han som gör - jag tycker det är så tråkigt.

• mira

här har inte hänt nåt sen jag åkte... cyklade och badade i sjön med lillan. det var ljummet - så skönt. synd att lillan är en sån badkruka, fick locka länge för att få mig ett dopp - vill ju inte gå för långt ut och inte ha koll på henne.

• Stumpan82

Lät skönt att bada, vad badar du i för sjö då om man får fråga??? Här tvättas det lagas mat och nu vill vovven ut....

• mira

härtorpssjön. ska man cykla får det ju bli något när och är inte så förtjust i ekenäs som annars är närmaste havsbad.

den som undrade över hundbad, såg i blt att alla kommunala badplatser i ronneby är hundar inte tillåtna och då även härtorpssjön, såg skylten där idag. man får bada vid nån annan strandkant vid sjön.

• Jordgubben06

Vi ska åka och bada senaer i kväll det är skönt att ta ett kvällsdopp man blir sval och det känns skönt innan man ska sova!
    Har cyklat ner till stan och ätit glass idag ja och sambon firade i förskott att vi har 2 årsdag imorgon då han jobbar sent.

Om någon har lust äter jag gärna mer glass i veckan!!

• mira

man kan aldrig få för mkt glass. en glass om dagen håller doktorn borta... hm - visst var det så?

• tvärtom

håller helt med! mer glass till folket!

vad säger ni tjejer, skall vi ta en FL tur till ikea när tösen kommit hem?

• Annione

Jordgubben: Jag tar gärna en glass på tisdag om jag är hemma!

• Annione

Tvärtom: Det är ok att skicka med en handlingslista då va Jag får ju inte följa med... Vågar iof inte heller

• tinaaaaaa

Jag stryker inget alls.. jo gardiner i bland, men oftas hjälper det att hänga upp dom blöta

Jo man har inte så mycket kläder man kan ha längre alls.. Så blir att man tvättar mycket.

Annione: nä men håller tummen hårt att den lille kommer snart. Är med så bebis sugen.. Såg en bebis idag, särket bara någon vecka gammal.. ååå vill med nu.. men förhoppningsvis går det snabbt till sep.

åå jag vill med följa med och äta glass, men jobbar hela tiden tycjer jag.. tur att det bara är nästa vecka med..

Jo städning här är väl uppdelat rätt lika.. om jag lagar mat blir disken sambons och den som är hemma mest damsuger, men jag kommer inte under sängen och soffan riktigt längre så sambon få ta det när han kommer hem..

Hur många här har tänkt att åka till förlossningen den 3/9 på studiebesök?, om man nu inte fått förstås. För det var väl då dom öppnade igen?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3