• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Haha jordgubben vilken peppare du är!

• Annione

Jordgubben: Självklart! Men det verkar inte som min bebbe är så lätt att locka ut. Så det är bara att vänta. Du får säkert före mig

• vera79

Annione: Vet hurdan klocka du menar! De gar haft sådana på Village, finns i Kristianstad, Växjö...

• vera79

Ska kolla med några jag känner var de har köpt sin. Village finns i Kalmar oxå.

• mira

någon som varit och badat i havet idag och hittat algfritt ställe här i Ronneby? har besök som är sugna på havsbad.

• vera79

Mira: Vi är precis hemkomna från Ekenäs. Det var algfritt!

• lönnemåla

Är precis slut......har haft dop idag. Så nu är MÄRTA Anna Elisabeth tvättad i håret oxå!

• Annione

Hej på er! Tänkte bara skriva ifall någon undrade att Nej, inga känningar, så ingen bebbe på bf-dagen! Om den inte är riktigt snabb då vill säga!
    Hoppas det är bra med er, värmen till trots!

Lönnemåla: Fick pappsen komma?

• Föneböna

tittar in lite i mellan besöken och ser vad ni skrivit!!
    har nämligen haft besök konstant i tre veckor nu.. roligt men påfrestande i denna värme +att magen börjar vara i vägen...
    hoppas alla har en härlig sommar, och att ni som kommer föda snart är laddad!! förstår att det inte är det lättaste att sammla kraft i denna värme inför en förlossning, men ut kommer barnet alltid!!
    kram på er så länge, tills jag har tid att titta in igen!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3