• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Hej alla!
    Fy f-n va trött jag är idag oxå vet inte om det är värmen har börjat få lite känningar av mina fogar antar jag att det är för det känns som om någon liten rackare håller på att nypa mig i bäckenet väääldigt mycket.
    Har kännt mig helt koma nu i 2 dagar lite väl jobbigt kan inte göra något för det så här sitter vi i varsin stuga ja o Annione och kanske fler av er!!

Annione: Inte gick det skrämma ut bebben heller får fundera ut något annat kanske locka med lite glass o godis barn brukar gilla sådant!

Tror inte att det blir något IKEA just nu för mig heller tror inte dom vill ha ett gäng höggravida kvinnor där som fördärvar deras möbler(man vet ju inte om vattnet tänker gå precis när man provar en välstoppad fåtölj)

• Annione

Jordgubben: Fast glass får den redan... Jag försöker mer hota med att jag kommer äta äckliga saker

• tinaaaaaa

Annione: jo vet bebisen i min mage brukar ligga och trycka på någon nerv så ibland kan jag knappt gå. Men du har inte så länge kvar ju, när som
    Jo det kanske funkar, kanske lite blodpuddig eller något sådan..

Blekingetösen: har inte alls mycket pengar så kan inte följa med, men det hade varit roligt

• vera79

I början av grav mådde jag illa och kräktes dagligen i princip, in i halva graviditeten. Sen dess har jag sluppit illamående och kräkningar...tills alldeles nyss. Helt plötsligt flög det på mig när jag låg och läste, hann bara resa mig upp sen...ja. Blir lite skraj, det kan väl inte vara så att förlossning startar så här så bebben vill ut??!!!

• vera79

Eller kan det vara havandeskapsförgiftning?

• mira

Annione: idag som var en så bra dag att födas på... lillan fyller 2 år idag! hade kalas här igår.

badade i järnavik igår... inte massa alger - men vattnet var helt grumligt med algrester - inte så fräscht. dock var det riktigt varmt i vattnet.

• Annione

vera: illamåendet kan komma av att den trycker lite skumt. Jag fick superillamående igen en period runt v 32.

• Stumpan82

Tjejer låter väldigt skönt att bara slappa. Här håller vi på att packa i denna värmen...Allt ska vara packat och klart på tisdagmorgon.....Sen ikväll blir det bada i havet med vovven och även jag ska bada då

• Jordgubben06

Har varit i Ekenäs för en stund sedan och badat 23 grader i vattnet skönt!
    Ska lägga mig i sovrummet med AC på och läsa lite nu har huvudvärk inte så skönt!

Stumpan: Är inte avundsjuk på dig i denna värmen!Lider faktiskt med dig.

• Stumpan82

Jordgubben06 nä jag hade hellre sluppit detta packande men nu är det inte så mycket kvar.Men då har jag fått en jädrans ryggvärk

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3