• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Godmorgon...

Annione: hur går det ? Är du kvar här? Annas får du ta och säga till bebisen strängt att komma ut.

Hur mår ni andra?

• Annione

Ingen bebbe och inga känningar. Den lyssnar inte på "kom ut" -tjatet så jag har sagt att den får väl stanna då. Gravid har jag ju varit så länge så det kan jag ju...

• tinaaaaaa

Annione: Vad tråkigt att den inte lyssnar.. *håller tummen hårt* Att den ska snarast komma ut.. Hur mår du?

• Bibabba

Hej på er tråden. Har varit "offline" några dagar nu och har just läst ifatt.
    Annione: Vi får hjälpas åt att hitta på nåt bra för att locka ut din bebis.
    Föneböna: jobbit att ha besök 3 v i sträck! Själv har jag varit på hälsa på släkt o vänner turne i småland o östergötland. Kan garantera att Vättern aldrig vatt så varm.

Fick ni nåt regn? Jag har bara sett sol hela veckan

Nån som är sugen på IKEA-shopping i veckan?????
    Kan säkert kombineras med en sväng på stan i Kalmar o god fika på Kullzenska Caféet.

• Annione

Mormor: Jag har ont som tusan i vä sida av ryggen och ner i höften. Gör ont i stort sett hela tiden dessutom. Bm tror att bebben ligger mot en nerv. Annars mår jag bra, lite trött å så är det ju varmt Blir lite uttråkad av att jag inte kan göra så mycket pga värken. Men det är ju ändå inte jättelänge tills bebben kommer.

Blekingetösen: Ja locka på du Jag följer gärna med till IKEA om jag kan få åka rullstol inne på affären

• Annione

Å jag glömde. Regn? Vad är det? Har jag inte sett på länge!

• Stumpan82

God morgon tjejer!!!

Annione det var en envis bebis...det har jag också. Fast min ska ju inte komma ut nu, men det är väldigt slö på att röra sig..tror det är trångt där inne

• Bibabba

Annione: Faktum är att jag tänkte på dig i morse, och hoppades att du fått en liten bebis nu. Du hade ju så bra BF-datum (min bröllopsdag). Vi kanske kan fixa en elrullstol med hållare för kundvagn, så kan du köra alla grejor jag o Tvärtom springer o hämtar. Jag vet inte om jag klara att köra en rullstol med en hand o kundvagn med den andra......
    Fast vi får fixa en större bil då, så vi kan ta med den.....

• Annione

Blekingetösen: Kanske kan lura till mig färdtjänst... Nej jag håller mig nog lite halvnära hemmet den kommande veckan.

• Bibabba

Annione: Man måste utnyttja alla tänkbara kontakter ju
    Fast jag förstår att du vill hålla dig hemma. Jag käner lika kring mitt BF datum, vill inte gärna boka in ett julbord 14 dgr e BF......
    Nu ska jag åka båt o kolla in ön dit vi ska på bröllop i augusti.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3