• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Mormor: Så lite som möjligt Och hoppas på att bebben ska bli sugen på att komma ut! Har bäddat spjälsängen och gjort ordning skötbädden i badrummet. Annars läser jag och surfar.

• Jordgubben06

Har varit i Ekenäs en runda och badat men huvudet är tungt idag oxå vet inte om det är värmen eller det är något som är på G kanske mitt kanske startar med migrän då blir det inte roligt vill ja lova!
    Har varit hos BM i dag,Pia har semester så jag fick en kvinna med namn Lotta inhyrd,hon var trevlig och bra tyckte vi!
    Allt var bra så det är bara att fortsätta väntan suck!!! Men ska inte klaga för mycket det finns ju dom som har det värre(Annione tänker ja på).

• mira

Var och badade i millegarne idag här - kallt i vattnet men i övrigt skönt - gillar när det blåser lite så det inte bara är stilla och hett.

• Annione

Jordgubben: Snällt att du tänker på mig
    Men det är så roligt att gå som en anka, känna sig som en flodhäst och se ut som en strandad val. Sambon har ju en egen liten djurpark här hemma nu

• Jordgubben06

Annione: Kan säga att jag börjar känna mig och se ut som du nu iallafall med det om flodhäst och strandad val!

• Jordgubben06

Mira: I ekenäs var det varmt i vattnet idag känndes så iallafall.
    Skönt att man orkar åka och bada än så länge ska försöka med det så länge jag kan man vet ju aldrig när det roliga är slut för denna säsongen och något annat roligt börjar.

• vikkis

Hallå allihop... nu börjar det verkligen närma sig för några av er. Annione ligger först på tur nu va?
    Läget e bra med oss. vår lilla tjej har vuxit 6 cm på två månader. phu.

• Jordgubben06

Vikkis: Var inne och kollade underverket vilken söt flicka du har,din pojk är oxå söt men bebisar är charmigare på något sätt!
    Ja får väl vänta in Annione annars kanske hon blir arg på mig
    eller vad tror ni!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3